“Åpent og koselig og med god kaffe!”
Anmeldelse av Espresso House Flesland

Espresso House Flesland
Vurdert som nr. 25 av 27 Kaffe og te i Bergen
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Har man litt tid til overs før flyet går, eller at du venter på noen, så stikk innom Espresso House! Meget god plass, gode sittegrupper og ikke minst gode kaffetypen og mye gode bakervarer å sette tennene i.

Takk, Offisersbladet

Anmeldt 25. november 2018

Pleier å kjøpe en kaffe med noe godt tilbehør når vi venter på familie/venner som skal hentes fra utenlandstur. Ligger rett ved utgangen fra utland på Flesland, og kan sitte godt og behagelig mens en venter på at sine kjære skal komme ut. Kommer de fort ut, er det aldri noe problem å få helt drikken over i en take-away kopp. Mitt favorittsted på Flesland, er verd å komme litt tidligere for å sette seg ned her.

2  Takk, SindreHane
Anmeldt 4. november 2018

Jeg kom til Bergen 7.15 uten å ha spist. Fikk både god latte og croisant med ost og skinke. Smilende og blid betjening selvom solen ikke var oppe.

Takk, Jens Petter S
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

kaffen er kjempe dårlig å nedvannet.
veldig ukoselig atmosfære, det var masse skitne talerkener og kopper over alt.
dårlig service og kjempe ukoselig.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, jeffd2872
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Grei og kjedelige, men med veldig kjedelig vareutvalg! Her er ikke noe typisk bergensk over dette stedet. Kafeen kan ligge hvor som helst. Gir ikke noe inntrykk av at dette er porten til Bergen og Vestlandet med fjordriket!

Dato for besøk: november 2017
Takk, travelmann3

Reisende som så på Espresso House Flesland, så også på

Har du vært i Espresso House Flesland? Del dine erfaringer!