“Greit sted ”
Anmeldelse av Espresso House Flesland

Espresso House Flesland
Vurdert som nr. 25 av 27 Kaffe og te i Bergen
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Greit sted å sitte ned når man venter på fly avgang. Hyggelig betjening og bra utvalg av varer i disken. Betjeningen er oppmerksom og yter det lille ekstra. Dette er min faste ventekafe på Flesland!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, travelmann3

Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Måtte lete etter bord dom var noenlunde ryddet. Ingen som er betalt for det?
Noen burde ta seg en runde og rydde bordene fortløpende. Dette var skuffende dårlig.

Takk, EndreZweidorff
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Har man litt tid til overs før flyet går, eller at du venter på noen, så stikk innom Espresso House! Meget god plass, gode sittegrupper og ikke minst gode kaffetypen og mye gode bakervarer å sette tennene i.

Takk, Offisersbladet
Anmeldt 25. november 2018

Pleier å kjøpe en kaffe med noe godt tilbehør når vi venter på familie/venner som skal hentes fra utenlandstur. Ligger rett ved utgangen fra utland på Flesland, og kan sitte godt og behagelig mens en venter på at sine kjære skal komme ut. Kommer de fort ut, er det aldri noe problem å få helt drikken over i en take-away kopp. Mitt favorittsted på Flesland, er verd å komme litt tidligere for å sette seg ned her.

2  Takk, SindreHane
Anmeldt 4. november 2018

Jeg kom til Bergen 7.15 uten å ha spist. Fikk både god latte og croisant med ost og skinke. Smilende og blid betjening selvom solen ikke var oppe.

Takk, Jens Petter S

Reisende som så på Espresso House Flesland, så også på

Har du vært i Espresso House Flesland? Del dine erfaringer!