“Upscale sushi”
Anmeldelse av Sumo Asane

Sumo Asane
Vurdert som nr. 219 av 475 Restauranter i Bergen
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Gode smaker, flotte lokaler og god service. Litt kjedelig utvalg av øl på fat.

Prøvde ulike varianter. Og alle likte det de ble servert.

Takk, helt1
Nomad35420784894, Assistant manager på Sumo Asane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Heisann

Takk for en både positive og konstruktive tilbakemelding. Vi har et spennende sortiment av drikke alternativ i menyen vår og basert på hvaa du bestiller er servitørene våre alltid glad for å anbefale noe som både står utmerket til maten og som passer dine smaks preferanser. Håper vi ser deg igjen for å kunne gi en enda bedre dining experience :D

Ha en smakfull dag videre

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Sumo Åsane er en god og elegant restaurant med en asiatisk meny. Maten har høy kvalitet, interiøret er smakfullt, og et overraskende flott toalett. Første gang jeg har kommentert det i en restaurantanmeldelse, men det var fortjent. Betjening trivelig og service orientert. Har prøvd Sumo i Oslo, men Åsane var bedre

Takk, 520erikn
Nomad35420784894, Assistant manager på Sumo Asane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei Erik

Takk for denne trivelige anmeldelsen. Håper vi får gleden av å servere deg og dine igjen. Om det er noe vi kan forbedre oss på, håper vi du formidler dette videre till oss slik at vi kan oppnå de fulle 5.

Ser frem til neste gang, ha en fortreffelig helg videre,
Nicole Nedungadi.

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Her får vi super service og knall god Rød Curry.
Kelneren vår, er super service minded Koselige lokaler.

Takk, Marianne W
Cosmopolitan816229, Assistant manager på Sumo Asane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei Marianne

Takk for denne koselige responsen på både mat og service. Vi prøver å alltid skape en god atmosphere, denne jobben er alltid gjort enklere med hyggelige gjester som deg selv. Kjempe kjekt å se at du har funnet en favoritt, vi har mange utrolige retter på menyen som vi håper du kommer igjen for å prøve.

Ha en mer enn fortreffelig aften videre, gjerne her hos oss ;D

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Hadde flott middag, sammen med min dame. Prisen var litt høy, men greit nok.
Spiste sweet and sour svinekjøtt og pad thai nudler med kylling.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lu Xiang S

Hei Lu Xiang

Takk for denne positive tilbakemeldingen. Er sikker på at dere alltid koser dere i hverandres selskap, kjempe koselig at dere gjorde det hos oss også. Kom mer enn gjerne tilbake, vi har mange utrolige retter på menyen som bare må smakes!

Ha en fortreffelig aften videre, gjerne hos oss

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Har stort sett vært fornøyd med maten her, men litt overpriset. Restauranten er koselig. Var derimot misfornøyd når vi bestilte sushi hjem en dag. Det manglet dessverre saus og garnityr som stod i menyen skulle vere på bitene, dette gjorde dessverre smaksopplevelse helt ordinær og absolutt ikke verdt pengene. Såg ikke feilen før etter vi hadde fått det og vær for sulten til å ringe og klage. Velger et annet sted neste gang.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 656hanne

Hei Hanne

Takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på all feedback, spesielt de som er konstruktive.

Vi jobber mot at hvert besøk hos oss, eller fra oss, skal være så bra du ikke klare å holde deg unna. Var utrolig trist å lese at du ikke har mottatt en opplevelse som var i samsvar med dine forventninger. Kom gjerne inn og fortell oss mer om din opplevelse, dette vil vi gjerne gjøre opp for. Alle gjestene våre er svært satte pris på hos oss i Åsane, så vi håper på en ny sjanse til å gi deg en fantastisk opplevelse.

Ha en fortsatt strålende dag

Reisende som så på Sumo Asane, så også på

Har du vært i Sumo Asane? Del dine erfaringer!