“Dyrt og enkelt”

Sumo Asane
Få mat levert
Vurdert som nr. 182 av 445 Restauranter i Bergen
Anmeldt 15. januar 2019

Hadde høyrt mykje om Sumo, og var spent. Bestilte en rett frå Deluxmeny og en fra makimeny. Min frue vårruller og tempuri. Makien var god og fresh smak på, men var veldig enkel. Kunne ha vært litt meir spennande. Det eg reagerte på var at bitene var veldig små. Det gjorde plutselig Sumo til en svært dyr plass. Veldig chill og koselig atmosfære.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Cosmopolitan433090
Nomad35420784894, Assistant manager på Sumo Asane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. februar 2019

Heisann

Setter veldig pris på denne tilbakemeldingen. Sumo strever mot å være innovativ og inspirerende på alle felt, spesielt med alle de spennende makiene vi har å tilby, vår Dirty Maki er en Must Try! Disse makien en helt utenom det vanlige, serveres med Sumo hanske for å tilby en ordentlig Dirty smaks opplevelse.
Håper dere kommer igjen for å prøve noe av den maten vi har som er veldig spennende. Spør gjerne kelneren din om gøye og smakfulle anbefalinger.

Ha en Smakfull dag videre,

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Gode smaker, flotte lokaler og god service. Litt kjedelig utvalg av øl på fat.

Prøvde ulike varianter. Og alle likte det de ble servert.

Takk, helt1
Nomad35420784894, Assistant manager på Sumo Asane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Heisann

Takk for en både positive og konstruktive tilbakemelding. Vi har et spennende sortiment av drikke alternativ i menyen vår og basert på hvaa du bestiller er servitørene våre alltid glad for å anbefale noe som både står utmerket til maten og som passer dine smaks preferanser. Håper vi ser deg igjen for å kunne gi en enda bedre dining experience :D

Ha en smakfull dag videre

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Sumo Åsane er en god og elegant restaurant med en asiatisk meny. Maten har høy kvalitet, interiøret er smakfullt, og et overraskende flott toalett. Første gang jeg har kommentert det i en restaurantanmeldelse, men det var fortjent. Betjening trivelig og service orientert. Har prøvd Sumo i Oslo, men Åsane var bedre

Takk, 520erikn
Nomad35420784894, Assistant manager på Sumo Asane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Hei Erik

Takk for denne trivelige anmeldelsen. Håper vi får gleden av å servere deg og dine igjen. Om det er noe vi kan forbedre oss på, håper vi du formidler dette videre till oss slik at vi kan oppnå de fulle 5.

Ser frem til neste gang, ha en fortreffelig helg videre,
Nicole Nedungadi.

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Her får vi super service og knall god Rød Curry.
Kelneren vår, er super service minded Koselige lokaler.

Takk, Marianne W
Cosmopolitan816229, Assistant manager på Sumo Asane, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. september 2018

Hei Marianne

Takk for denne koselige responsen på både mat og service. Vi prøver å alltid skape en god atmosphere, denne jobben er alltid gjort enklere med hyggelige gjester som deg selv. Kjempe kjekt å se at du har funnet en favoritt, vi har mange utrolige retter på menyen som vi håper du kommer igjen for å prøve.

Ha en mer enn fortreffelig aften videre, gjerne her hos oss ;D

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Hadde flott middag, sammen med min dame. Prisen var litt høy, men greit nok.
Spiste sweet and sour svinekjøtt og pad thai nudler med kylling.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lu Xiang S

Hei Lu Xiang

Takk for denne positive tilbakemeldingen. Er sikker på at dere alltid koser dere i hverandres selskap, kjempe koselig at dere gjorde det hos oss også. Kom mer enn gjerne tilbake, vi har mange utrolige retter på menyen som bare må smakes!

Ha en fortreffelig aften videre, gjerne hos oss

Reisende som så på Sumo Asane, så også på

Har du vært i Sumo Asane? Del dine erfaringer!