“Positiv opplevelse. Fint lokale, god mat og service”
Anmeldelse av Sumo Asane

Sumo Asane
Få mat levert
Vurdert som nr. 182 av 445 Restauranter i Bergen
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Positiv opplevelse. Fint lokale, god service og meget god mat. Vi besøkte restauranten sammen med vår mor på 70 år. Vi ville prøve maten her, men ikke sushi..og det gikk veldig bra. Lokalet er behagelig og rent. Servitøren var kjapt på plass, og her var det mat som også passer for personer som ikke vil ha sushi. Vi bestilte cæsar salat og Bao buns(tre forskjellige). Maten smakte fortreffelig. Salaten var lun, og alt ble laget der og da. Her kommer vi tilbake. Det eneste som trekker ned er toalettet. Her bør det gjøres en bedre jobb, dette på tross av et rent å pent område for å vaske hender og bomull håndklær til tørke med.

1  Takk, wenchew2015

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Svært god mat, rask og god servering. Fine lokaler. Me bestillte både sushi og kylling satay og alt smakte fortreffelig

Takk, Gisle G
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

God asiatisk fusion mat. Store porsjoner. Liten trekk for boa buns som gjerne kunne ha vært 4 stykker istedenfor 3. Litt trekk for at ikke maten kom samtidig på bordet. 2 måtte vente litt på maten. Men ellers nydelige smaker og hyggelig personale

Takk, jelrikb
Anmeldt 27. april 2020

I en tid der mange har stengt er det bra at Sumo holder åpent. God sushi hver eneste gang. Uten unntak.

Dato for besøk: april 2020
Takk, helt1
Anmeldt 20. februar 2020

Mat: De minste sushibitene vi noensinne har blitt servert, dvs overpriset mat. Man kan lure på om det er firmaets strategi å servere så små biter for å spare penger på råvarene. Smakte likt som den kjipe sushi'en man får kjøpt på dagligvarebutikker.
Service: Hektisk.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, madammx

Reisende som så på Sumo Asane, så også på

Har du vært i Sumo Asane? Del dine erfaringer!