Timen gikk fort

Får barn i bevegelse

Anmeldt 23. juli 2019
138anjas
Flåm, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Vi var sju stk som satte av en time her. De som hoppet og spratt var svette, men timen gikk fort. Massasjestol til kr 50 for 16 min passet for den som ikke hoppet.
Vi har tidligere vært på Rush i Trondheim og Oslo, men det som var annerledes her var Wipeout- lignende bane med pendel som roterte (som du må hoppe over). Her var også laser-tunnel som trigget konkurranse-instinktet til flere. God og enkel servering i kafeen, låsbare skap i garderoben.

Dato for opplevelse: oktober 2019
Takk, Lill-ThereseH
Anmeldt 22. august 2019

Koster ca. 200 kr. pr. barn, for 2 timer selskap. Problemet med dette er at de får hoppe i 1 time, og blir plassert i et glassbur uten noen underholdning annet enn å se på at andre barn hopper, den siste timen. De har lagt opp til musikk og disko på spiserom, men dette virker ikke, så når barna er ferdig å spise (etter 10-15 minutt), så blir de sittende og se på at andre barn koser seg og må vente i 3 kvarter på at selskapet skal være over. Man er ikke i selskap her for å se på! Man er her for å hoppe, og dette blir nesten direkte stygt gjort mot både bursdagsbarn og selskapet, å nekte de å ta del i leken. Ellers et flott anlegg med mangen trampoliner til å leke og hoppe på, samt klatrevegg.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Haavar83
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Våre barn (9 og 7) var begeistret. Vi var der to ganger for hver en time. Jeg hadde ikke anbefalt å være der så mye lengre om gangen, barna svettet veldig og var ganske slitne etter det.
Det kunne ha vært litt bedre muligheter til å sette seg ned for foreldre/følge. Å sitte der med en baby på fanget i en time var ikke særlig komfortabelt.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, 138anjas
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Vi bestilte 2 timer hopping. Det var altfor lenge. Det er en liten trampolinepark og en går fort lei. 1,5 time hopping er mer enn nok. Men alt var rent og pent og nytt. Hyggelig betjening.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, anineo
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Veldig kjelt og stilig konsept som endelig er komt til Bergen. Litt skuffende at det ikke er flere storetrampoliner og altfor mange regler som fører til at man ikke kan utfordre seg selv.

Stiv pris, men ellers verdt besøket.

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, renemsamdal