“Veldig godt”
Anmeldelse av IBSEN Restaurant & Bar

IBSEN Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 138 av 475 Restauranter i Bergen
Anmeldt 19. januar 2018

Fantastisk mat, fantastisk service, fantastisk alt sammen. utrolig koselig atmosfære. anbefales på det høyestee

Dato for besøk: januar 2018
Takk, nawzaddaqood

Anmeldt 13. januar 2018

god mat, god atmosfære, oppmerksom og hyggelig servitør. vi kommer tilbake til den perfekte persetorsken og burgeren

Dato for besøk: januar 2018
Takk, tanhan2018
Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening og fint lokale, med store vinduer ut. Vi hadde to forskjellige retter, en hamburger og en dåhjort. Burgeren kan vell knapt kalles burger og manglet ost som ble bestilt. Tørr tynn gjennom stekt sak. Tallerken med dåhjort så ikke særlig fin ut og var litt seig. Dette blir nok ikke vår stam plass.

Takk, tomsV6378LW
Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Kjempegod service,smakfulle retter, rolig og avslappende omgivelser.
Et spisested som kan anbefales

Takk, Companion72725
Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

Lite, koselig lunsjsted med gode priser. Valgte omelett som var smakfull Fin utsikt til Teateret. Hyggelig betjening.

Takk, ginag250

Reisende som så på IBSEN Restaurant & Bar, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i IBSEN Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!