“Lunsj”
Anmeldelse av IBSEN Restaurant & Bar

IBSEN Restaurant & Bar
Vurdert som nr. 138 av 475 Restauranter i Bergen
Anmeldt 16. februar 2018 via mobile enheter

Tre gode venninner besøkte igjen Ibsen for en lett lunsj 15.02.
Meget bra sted!! Helt utrolig at dette er en godt bevart hemmelighet!
En skjønn jente møtte oss med et stort smil og spurte om hun skulle ta tøyet vårt.
Vann og menyer kom raskt. Maten på Ibsen er delikat og nylaget. Akkurat som sist. Vi koste oss. Servitøren var hele tiden oppmerksom. Regning kom raskt.
Dette er et sted vi snart kommer tilbake til!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 84turids

Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Ny restaurant for oss, svært fornøyd både med service og mat, fantastisk persetorsk! Anbefales på det varmeste. Og ikke minst smilende og positive servitører.

Takk, livmekki
Anmeldt 24. januar 2018 via mobile enheter

Besøkte denne nye restauranten for noen uker siden etter å ha lest anmeldelse i BT.

Satset på den dyreste retten på menyen som var indrefilet av hjort. Selve fileten var perfekt varmebehandlet men tallerkenen var kald så hele retten ble kald lenge før vi var ferdige.

Takk, TFitje
Anmeldt 24. januar 2018 via mobile enheter

De som bestilte burger var fornøyd. Jeg skulle ha en saftig og god entrecôte, men den var ufattelig seig og uspiselig. Burde fått kaffen gratis....

Takk, Tone Linn K
Anmeldt 22. januar 2018

Sentral beliggenhet og tiltalende lokaler. God stemning og bra service. Bestilte burger og persetorsk. Burgeren m/tilbehør smakte fortreffelig. Persetorsken var også god, men liten rett.

Takk, gullbesto

Reisende som så på IBSEN Restaurant & Bar, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i IBSEN Restaurant & Bar? Del dine erfaringer!