“Dårlig service”
Anmeldelse av Red Sun Åsane

Red Sun Åsane
Vurdert som nr. 247 av 470 Restauranter i Bergen
Anmeldt 13. august 2021

Flere ganger bestilte ta med mat til en bestemt tid, maten var aldri klar til avtalt tidspunkt, ingen unnskyld eller noe

Takk, 821sld

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Favorittrestauranten vår! Drar heller ut til åsane enn å spise i sentrum. Kjempegod
sushi og maki. Stor og variert meny og gode priser.

2  Takk, lillhro
Anmeldt 10. juli 2021

Vi bestilte pad thai, og opplevde at den ikke smakte noe som helst. Vi ringte for å høre om de hadde glemt saus, men fikk bare beskjed om at maten var som den skulle. Det ble altså penger rett ut vinduet – da maten ikke smakte noe, og det var ingen "klage"-muligheter når maten absolutt ikke smakte det den skulle.

Takk, 440karenu
Anmeldt 10. juli 2021

Bestilte 2 padthai takeaway. Det var ingen saus på, så maten smakte ingenting. Var ikke behjelpelig med å finne en løsning på det da vi klagde. 360kr rett i vasken.

Takk, P5027MYelisel
Anmeldt 1. mai 2021

Bestilte for henting og kom hjem manglet pinner og soyasus.
Spise med hendene er ikke særlig når risen i tilegg var klebet og dårlig.
Tok kontakt i dag og skulle få 10% ved neste bestilling! Blir ikke flere bestillinger fra dette amatør kjøkkenet.

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, 521ronnyl

Reisende som så på Red Sun Åsane, så også på

Har du vært i Red Sun Åsane? Del dine erfaringer!