“Fantastisk mat”

Vurdert som nr. 34 av 404 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Fransk, Skandinavisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Det er en glede for oss å ønske velkommen til Restaurant To Kokker. Vår meny har vi valgt å gjøre til en kombinasjon av det tradisjonelle og det spesielle. Tradisjonelt er de ekte norske råvarer, friske og av førsteklasses kvalitet. Spesielt er måten vi tilbereder dem på! Med utgangspunkt i velkjente oppskrifter, har vi søkt å tilføre det lille ekstra som skal gjøre måltidet til en smaksopplevelse utenom det vanlige. Vi gleder oss derfor til å motta din bestilling. Vi råder - du bestemmer. Vi tilbereder og serverer. Bon appétitt!
Anmeldt 4 mai 2017 via mobile enheter

Var her og spiste en nydelig 5 retters middag med vinpakke. Betjeningen var hyggelig og dyktige og maten var utrolig god. Det eneste minuset med denne restauranten var prisnivået.

Takk, sjalmaas

Anmeldt 21 april 2017 via mobile enheter

Bestilte 4 retters med vinpakke. Nydelig mat, god vin, fin betjening og god stemning! Ikke så mye mer å si! Anbefales!

Takk, Marhanst
Anmeldt 17 mars 2017

I påvente av at selskapet skal komme, ta en tur i under etg.på 2 Kokker. " Baklommen Bar " .nyt en vin eller øl i rustikke omgivelser.

2 Kokker: Har vært her noen ganger nå og får servert topp mat til priser som ikke er avskrekkende. Flott atmosfære i disse småstuene som ligger i et av de godt bevarte husene på Bryggen i Bergen.

Takk, johnL4921ZG
Anmeldt 15 mars 2017

Har for så vidt god mat. Det virker imidlertid som om de som skal gjøre dette til en fin opplevelse, kelnerne, har glemt hvem som betaler lønnen deres. Middelmådig service.

Takk, Harald B
Anmeldt 14 mars 2017

Nydelig mat i veldig koselige lokaler. Restauranten klarer også med glans å tilberede passende alternativer til de som har mat intoleranse eller andre behov.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne restauranten
Takk, jan r

Reisende som så på To Kokker, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i To Kokker? Del dine erfaringer!