“Vel verdt et besøk.”

Vurdert som nr. 32 av 401 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Fransk, Skandinavisk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Beskrivelse: Det er en glede for oss å ønske velkommen til Restaurant To Kokker. Vår meny har vi valgt å gjøre til en kombinasjon av det tradisjonelle og det spesielle. Tradisjonelt er de ekte norske råvarer, friske og av førsteklasses kvalitet. Spesielt er måten vi tilbereder dem på! Med utgangspunkt i velkjente oppskrifter, har vi søkt å tilføre det lille ekstra som skal gjøre måltidet til en smaksopplevelse utenom det vanlige. Vi gleder oss derfor til å motta din bestilling. Vi råder - du bestemmer. Vi tilbereder og serverer. Bon appétitt!
Anmeldt 1 august 2017

Vi fikk anbefalt To Kokker, bestilte, og fikk bord på ønsket tidspunkt. Det er nok mye historie i veggene her, det blir nesten som et museum. Koselig sted, dyktig betjening. Det var mye folk, men maten ble servert forholdsvis hurtig! vi valgte steinbit og kveite, kjempegod mat. Anbefales!

Takk, olen61

Anmeldt 18 juli 2017

Vi var tre stykker her og hadde blant annet kamskjell og fiskesuppe til forrett, Forretten var gode, men manglet den ekstra "piffen" man forventer på et sted som har så høye priser. Til hovedrett bestilte vi blant annet hjort og and. Tilbehøret til begge rettene var helt like (like kjedelige og lite inspirerende), poteter, gulrøtter, champingonger og ertestuing/mos. Hjortkjøttet var veldig godt, men dessverre blir retten litt kjedelig da tilbehøret ikke er noe spennende. Porsjonene var veldige store, så vi orket rett og slett ikke noe dessert. Restauranten skal ha pluss for et relativt bra utvalg av vin, men også her har de lagt på for mange hundrelapper på prisen i forhold til hva de faktisk er verdt. Servicen var helt grei, verken mer eller mindre.
Oppsummert; God mat og drikke, men det lever ikke opp til prisnivået restauranten har lagt seg på.

1  Takk, Vegard N
Anmeldt 4 mai 2017 via mobile enheter

Var her og spiste en nydelig 5 retters middag med vinpakke. Betjeningen var hyggelig og dyktige og maten var utrolig god. Det eneste minuset med denne restauranten var prisnivået.

Takk, sjalmaas
Anmeldt 21 april 2017 via mobile enheter

Bestilte 4 retters med vinpakke. Nydelig mat, god vin, fin betjening og god stemning! Ikke så mye mer å si! Anbefales!

Takk, Marhanst
Anmeldt 17 mars 2017

I påvente av at selskapet skal komme, ta en tur i under etg.på 2 Kokker. " Baklommen Bar " .nyt en vin eller øl i rustikke omgivelser.

2 Kokker: Har vært her noen ganger nå og får servert topp mat til priser som ikke er avskrekkende. Flott atmosfære i disse småstuene som ligger i et av de godt bevarte husene på Bryggen i Bergen.

Takk, johnL4921ZG

Reisende som så på To Kokker, så også på

Har du vært i To Kokker? Del dine erfaringer!