“Lutefisk”

Kjøkken: Fransk, Skandinavisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Vågen
Beskrivelse: Det er en glede for oss å ønske velkommen til Restaurant To Kokker. Vår meny har vi valgt å gjøre til en kombinasjon av det tradisjonelle og det spesielle. Tradisjonelt er de ekte norske råvarer, friske og av førsteklasses kvalitet. Spesielt er måten vi tilbereder dem på! Med utgangspunkt i velkjente oppskrifter, har vi søkt å tilføre det lille ekstra som skal gjøre måltidet til en smaksopplevelse utenom det vanlige. Vi gleder oss derfor til å motta din bestilling. Vi råder - du bestemmer. Vi tilbereder og serverer. Bon appétitt!
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Betre stemning, betre service og betre fisk enn her, det skal du leite etter. Me er rundt 20 kvinner og menn som har hatt vårt lutefisklag her dei fem siste åra, og me har allereie bestilt att til neste år. Det er vanskeleg å gje eit betre skussmål

Takk, 967janif

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god på smak men litt liten porsjon. Lite utvalg på menyen og stive priser.
Maten ble servert raskt etter bestilling og betjening var hyggelige og serviceinnstilt.
Lokalet er som et museum.
Tradisjonell restaurant

1  Takk, finnt349
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

5 retteren alldeles nydelig. God vin. Hyggelige servitører og topp service. Koselig interiør. Herlig atmosfære. Av de bedre måltider i byen og kommer selvfølgelig tilbake.

2  Takk, LilleNille
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat. De hadde ingen vegetar retter på menyen, men lagde en utrolig god rett til min datter. Det eneste minuset, er at rettene på menyen burde vært bedre merket med tanke på allergier

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Lisbeth F
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Som byggene generelt på bryggen, oser det av historie i veggene på restauranten. Vi hadde ikke reservert bord, men fikk plass umiddelbart. Alt gikk raskt med meny, bestilling og servering. Høy kvalitet på maten, og super service. Prismessig vel verdt pengene. Vi kommer garantert igjen her.

Dato for besøk: august 2018
Takk, onkelreisendemac2

Reisende som så på To Kokker, så også på

Bergen, Hordaland

Har du vært i To Kokker? Del dine erfaringer!