“Flott sted i gamle lokaler på Bryggen”
Anmeldelse av To Kokker

To Kokker
Vurdert som nr. 25 av 487 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Fransk, Skandinavisk
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Reservater
Beskrivelse: Det er en glede for oss å ønske velkommen til Restaurant To Kokker. Vår meny har vi valgt å gjøre til en kombinasjon av det tradisjonelle og det spesielle. Tradisjonelt er de ekte norske råvarer, friske og av førsteklasses kvalitet. Spesielt er måten vi tilbereder dem på! Med utgangspunkt i velkjente oppskrifter, har vi søkt å tilføre det lille ekstra som skal gjøre måltidet til en smaksopplevelse utenom det vanlige. Vi gleder oss derfor til å motta din bestilling. Vi råder - du bestemmer. Vi tilbereder og serverer. Bon appétitt!
Anmeldt 4. april 2019 via mobile enheter

Dette er en virkelig god resturant i nydelige gamle lokaler på historiske bryggen.
Maten er meget god. Både forretter, hovedretter og dessertene er nydelig laget med flotte gode smaker. Ser flott ut på tallerken og. Menyen er velkomponert med gode muligheter for flotte vinkombinasjoner. Service er kjempeflott, raske, smilende og effektive kelnere. Prisene er helt ok for et sted som dette. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, 299geir_

Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Var innom her en fredagskveld med den lokale vinklubben. Fikk en fantastisk 3-retter med nydelige viner til. Servitør brukte masse tid på forklaring av vinene. (grunnet få gjester denne dagen). Restauranten har en fantastisk sjarm. Anbefales!!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, thomasnorway1
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Betre stemning, betre service og betre fisk enn her, det skal du leite etter. Me er rundt 20 kvinner og menn som har hatt vårt lutefisklag her dei fem siste åra, og me har allereie bestilt att til neste år. Det er vanskeleg å gje eit betre skussmål

Takk, 967janif
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god på smak men litt liten porsjon. Lite utvalg på menyen og stive priser.
Maten ble servert raskt etter bestilling og betjening var hyggelige og serviceinnstilt.
Lokalet er som et museum.
Tradisjonell restaurant

Takk, finnt349
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

5 retteren alldeles nydelig. God vin. Hyggelige servitører og topp service. Koselig interiør. Herlig atmosfære. Av de bedre måltider i byen og kommer selvfølgelig tilbake.

Takk, LilleNille

Reisende som så på To Kokker, så også på

Har du vært i To Kokker? Del dine erfaringer!