“Fantastisk mat koselig atmosfære”
Anmeldelse av To Kokker

To Kokker
Vurdert som nr. 25 av 486 Restauranter i Bergen
Kjøkken: Fransk, Skandinavisk
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Reservater
Beskrivelse: Det er en glede for oss å ønske velkommen til Restaurant To Kokker. Vår meny har vi valgt å gjøre til en kombinasjon av det tradisjonelle og det spesielle. Tradisjonelt er de ekte norske råvarer, friske og av førsteklasses kvalitet. Spesielt er måten vi tilbereder dem på! Med utgangspunkt i velkjente oppskrifter, har vi søkt å tilføre det lille ekstra som skal gjøre måltidet til en smaksopplevelse utenom det vanlige. Vi gleder oss derfor til å motta din bestilling. Vi råder - du bestemmer. Vi tilbereder og serverer. Bon appétitt!
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Lokalet er koselig , gammelt og skeivt på bryggen. Her får du nydelig mat, anbefaler fisk her . Brunost is er et godt valg av dessert

Dato for besøk: august 2019
Takk, annelillturoy

Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

God mat. Kul location. Og god service!
Bestilte fiskesuppe, kamskjell, blåskjell og en kjøtt rett. Alle veldig fornøyde.
God lokal øl har de også!
Noe dyrt!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, mayhelenh2015
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Alltid hyggelig å komme tilbake til god mat hos restauranten To kokker!
Meny utvalg er så stor, som gjør det lettere å velge i mellom. Vi hadde perfekt stekte kamskjell, gjestene elg carpaccio, og som hovedrett brosme fisk som smeltet i munnen sammen med hollandaise saus. Som dessert brunost iskrem- lekkert ! Veldig god og hyggelig service.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 461annettb
Anmeldt 13. april 2019 via mobile enheter

Bord for 15-20 stk er fullt mulig. Tradisjonsrike lokaler, skjeve gulv og gamle malerier på veggene. God sjømat, og effektive servitører.

Takk, 805cab
Anmeldt 10. april 2019 via mobile enheter

Rett og slett en veldig bra matopplevelser. Valgte 5-retter som ble en super matopplevelser. Profesjonell og hyggelig servitør gjør måltidet komplett.

Dato for besøk: april 2019
Takk, OleEspen

Reisende som så på To Kokker, så også på

Har du vært i To Kokker? Del dine erfaringer!