10/10, nytt favoritt sted!

Anmeldt 3. juli 2021
Maren M
Bergen, Norge
Hyggelig bar.

Anmeldt 26. desember 2020
christianlQ124KF

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Bergen
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Super hippt sted, med utrolig dyktige bartendere! Fantastisk atmosfære og intime lokaler! Pluss at de har en liten arcade maskin som man kan spille på!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Maren M
Anmeldt 26. desember 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted med gode drinker. Topp servering fra topp folk. De hadde også et bra utvalg av forskjellig drinker. Anbefales

Dato for opplevelse: desember 2020
Takk, christianlQ124KF
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

En helt herlig cocktailbar! Fin atmosfære og hyggelige ansatte. Cocktailene var av høy klasse og bartenderen har god peiling, slik at han kan lage mye utenfor drinkkartet! Ett besøk hit anbefales på det sterkeste

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 492christerm
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Stort utvalg av drinker og noe for enhver smak. En gjemt perle i skostredet. Anbefaler alle å ta en tur innom.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, bettinameidell
Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Koselig lokale sentralt i Bergen! Gode drinker og veldig god service. Et must neste gang vi er i Bergen!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, SofieLarsen
KariH1193, Manager på Last Monkey, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juni 2019

Hei Sofie
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en vurdering - og hjertelig takk for at du gir oss full pott.
Det gleder oss at du setter pris på servicen og drinkene, og vi gleder oss til neste besøk.

Mange klemmer fra "The Last Monkey Team"