Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Bodde to netter på dette nye, sjarmerende og sentrale hotellet. Fantastisk beliggenhet - nært alt i Bergen. Rommene var utrolig behagelige og fine. Hotellets stil er helt spesiell! Maten også veldig god! Anbefales.

Opphold: juni 2018, reiste som et par
Takk, Christian87no
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2018

Kjære gjester

Hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding av Opus XVI, det gleder oss å lese at dere trivdes så godt hos oss.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss snarlig.

Fortsatt god sommer til dere,

Britt & Alexander Grieg med kolleager

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig hyggelig service! Imøtekommende, varmt, høy kvalitet på mat, rom, bar, alt! Dette er på et helt annet nivå! Her er ingenting lagt på tilfeldigheter. Jeg følte meg sett, ivaretatt og bare koste meg med fantastisk service og flotte folk. Hit skal både jeg og familien igjen! Jeg er blown away!

Opphold: juli 2018, reiste med familie
Takk, Marte R
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Kjære gjest

Hjertelig tusen takk for strålende tilbakemelding, det setter vi stor pris på i hele vårt team.

Det er ingenting som gleder oss mer enn at våre gjester blir begeistret, i tillegg til at det gleder oss ekstra å lese at du kommer tilbake til oss.

Hjertelig velkommen!

Britt & Alexander Grieg med kollegaer

Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Lekkert og rent rom med alle forventede fasiliteter. Frokostbuffeten med sin ala cart meny av varme retter er unik og en lunsj alene verdig. Hotellets plassering midt i kjernen av Bergen, gjør det enkelt å vandre i et historisk nabolag.

Opphold: juli 2018, reiste som et par
Takk, nor_fpl
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Kjære gjester

En liten kvalitetspause fra de små håpefulle hjemme gjør foreldre-livet ekstra fint en gang i blant :-) Så kjekt at dere unnet dere litt ekstra, og tok tid til en god frokost, prikken iver i'en. Neste gang foreslår vi at dere inviterer barna og barnevaktene til en sein og lang frokost, kjekt for alle når mor & far har kunnet nyte litt alenetid først. Anbefales!

Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 11. juni 2018

En fantastisk deilig middag med norske råvarer fra havet (men de har også ett kjøtt- alternativ). Vi fikk topp service fra vi ble mottatt til vi dro i de lekre lokalene Spesielt må fremheves kelner Johannes (fransk men snakker meget godt norsk m sjarmerende aksent)som ga oss en opplevelse vi ikke glemmer. Et godt råd til hotell ledelsen: Skill ut denne perlen av en restaurant slik at folk skjønner at dette er en gourmet restaurant og ikke "bare" en hotell-restaurant. Også her på TA ligger rest under hotellet som i denne settingen er helt uinteressant for meg Kommer til å anbefale RESTAURANTEN til MANGE

Opphold: juni 2018, reiste på forretningsreise
Takk, Hanne A
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2018

Kjære restaurant-gjester!

Hjertelig takk for strålende tilbakemeldinger og gode råd - de er nå blitt diskutert i ledelsen! Vi setter pris på at dere forteller oss og andre lesere hvordan dere opplevde restaurant besøket hos oss. Vårt hovedfokus er sjømat og vegetar/vegan, og valg av kjøtt til den som ønsker noe annet enn dette. Hver lørdag serverer vi i tillegg Afternoon Tea fra antikke porselensfat og sølvbestikk, vi serverer selvfølgelig bobler til de som ønsker det. Det skal være både hyggelig og flott, mulighetene er mange.

Det er supert at dere vil anbefale oss til andre - vi håper selvfølgelig at dere også kommer tilbake selv, og når solen skinner i Bergen så har vi servering ute også.

Hjertelig velkommen, og en finfin sommmer til dere.

Anmeldt 10. juni 2018

Vi tok oss en tur dit på torgdagen igår for noen utepils. Vi hadde en fin opplevelse takket være den svenske servitøren vi hadde, han var utrolig oppmerksom, høflig og serviceminded. Han så til enhver tid hva vi trengte. All ros til Karl - Oscar som serverte oss denne kvelden. Det hadde ikke vært det samme uten han der

Opphold: juni 2018, reiste med venner
Takk, olandsv
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2018

Kjære gjester

Så kjekt at dere tok turen til uteserveringen vår! Den er åpen så snart været i Bergen tillater det..! Hjertelig takk for kjekk tilbakemelding, litt ekstra ros til kollegaer er alltid verdsatt.
Håper dere tar turen snart igjen, solen er på vei til Bergen denne uken!