2 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 05.08.21
TripadvisorUSD 288
FindHotelUSD 317
Anmeldt 28. oktober 2018

Dette er eit flott hotell, heilt i toppen av prissjiktet i Bergen. Rommet var ordinært, alt var bra, men dyrt til å ikkje tilby noko ekstra. Servicen ved ankomst var også mager, tok tid før nokon kom og ein var ikkje på tilbodssida. Eit litt skralt førsteinntrykk første ettermiddag blei derimot heva mange hakk ved frukosten. Eit stålande utvalg a la carte, supplert med ein god buffet, og utmekra service. Godt utval i juice, smoothies ++ trekker ytterlegare opp. Me hadde afternoon tea lørdag ettermiddag, også utmerka.

Takk, Are M
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Are M

Hjertelig takk for at du deler erfaringen din fra ditt opphold hos oss på Opus XVI, vi er veldig glade for at du opplevde en forbedring av inntrykk og opplevelser i løpet av oppholdet og at du hadde et supert opphold. Vi serverer en litt annerledes frokost med både buffet og a la carte, veldig flott at du likte denne og at du prøvde vår populære Afternoon Tea.

Vi håper vi får gleden av å ønske degvelkommen tilbake til oss snart.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

En gjennomgående fantastisk opplevelse, atmosfæren kan sammenlignes med å være på feks Hermes i Milano, bare litt mer personlig. Frokosten var uten tvil den beste hotellfrokosten jeg har fått servert. Om dere klarer å opprettholde nivå på opplevelsen totalt sett så unner jeg dere virkelig å få posisjon i markedet - og da mener jeg også internasjonalt!

Takk, 261gudrunh
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Kjære Gudrun H

Hjertelig takk for strålende tilbakemelding av hvordan du opplevde ditt opphold på Opus XVI, det er fantastisk at du sammenligner oss med internasjonalt anerkjente hotell.
Det er gledelig å lese at du likte frokosten som vi serverer, vi har gjort den annerledes enn det som er vanlig ved norske hoteller, og ser at våre gjester setter stor pris på dette.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss mange ganger i fremtiden.

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Sentralt, lekkert, topp service, sentralt. Hva mer trenger du egentlig?
Dette passer nok best til Business kunder.
Har ikke spist middag her, men lekker frokost. Må bare ta livet av bananfluer som ville kose seg med all frukten og bær! Ikke så bra.
2 minutter til alt! Bybanen, shopping, restauranter, bryggen, flybussen

Takk, VigdisAus
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Kjære gjest

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding av Opus XVI, det gleder oss å lese at dere trivdes så godt hos oss med både service og en deilig frokost..

Hos oss er du velkommen som både turist og forretningsreisende, rommene er tilpasset for både de som ønsker å jobbe på rommet, og for de som har mye bagasje med seg på en lang reise - for alle er beliggenheten vår supersentral; midt i hjertet av Bergen.

Vi håper vi får gleden av å ænske deg velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 20. oktober 2018

Beliggenheten kunne ikke vært bedre, gåavstand til alt i Bergen sentrum. Ett flott, elegant og personlig hotell der man følte seg velkommen av de ansatte. Rommet var fint med deilige og myke senger, sitteplass og stort bad. Frokosten var veldig god, det å måtte bestille varm mat fra en a la carte menu var et stort pluss.
Jeg vil trekke frem hotellets Afternoon Tea på lørdagene, det anbefales. Og de gode drinkene i hotellbaren. Jeg kommer tilbake og jeg gleder meg.

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, tonej452
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2018

Kjære Tone

Det er veldig kjekt å lese at du trivdes så godt hos oss på Opus XVI, fornøyde gjester er det beste vi vet.

"Ryktet" sier at vi har veldig gode senger, det er veldig flott at du hadde samme opplevelse og kan bekrefte dette, og med en god frokost neste morgen så skal en god ny dag være i boks!

Vi gleder oss til vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake - husk å bestille bord til Afternoon Tea.

Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Takk for 3 strålende dager i spektakulære omgivelser! Vi hadde er stort fint rom med over snittet komfortable senger. Renholdet var prikkfritt! Maten holdt skyhøyt nivå, og det gjaldt alt fra english breakfast til østers. Sist men ikke minst, super service fra blide, dyktige og engasjerte ansatte!

Takk for oss!

2  Takk, christiant176
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Kjære Christian T

Hjertelig takk for flotte ord og tilbakemelding, dette skal vi dele med alle i vårt team. Vi synes det er stas at dere hadde noen fine dager på Opus XVI og håper vi får gleen av å ønske dere velkommen tilbake til oss snart.

Britt & Aexander Grieg med kollegaer