3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 23.10.21
FindHotelUSD 221
eDreamsUSD 191
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Det beste vi har i Bergen:-)
Mat

Det beste personalet
Beste innredning
Rent
Spennende
Du vill altid komme tilbake:-)

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, tonnyg241
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hjertelig
Tusen
Takk

Det er en fantastisk glede å lese en så strålende tilbakemelding, hjertelig takk for flotte ord, hele teamet på Opus XVI hilser tilbake og gleder oss til vi får gleden av å ønske dere velkommen til oss ved neste anledning.

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Nytt og flott hotell.
God service. Rommet var nytt og fint. Stilig interiør og gode fargevalg på hotellrommet. Gode senger. God atmosfære i restaurant med god mat.
Absolutt et hotell å anbefale. En god totalopplevelse.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, Olsen83
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Kjære gjest

Hjertelig takk for strålende tilbakemelding etter ditt nylige besøk på Opus XVI.

Det gleder oss å lese at du likte rommet og fant deg godt til rette hos oss i både hotell og restaurant. Vi vil dele dine flotte kommentarer med våre kollegaer, dine tilbakemelding setter vi stor pris på.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg tilbake til oss snart.

Anmeldt 28. oktober 2018

Dette er eit flott hotell, heilt i toppen av prissjiktet i Bergen. Rommet var ordinært, alt var bra, men dyrt til å ikkje tilby noko ekstra. Servicen ved ankomst var også mager, tok tid før nokon kom og ein var ikkje på tilbodssida. Eit litt skralt førsteinntrykk første ettermiddag blei derimot heva mange hakk ved frukosten. Eit stålande utvalg a la carte, supplert med ein god buffet, og utmekra service. Godt utval i juice, smoothies ++ trekker ytterlegare opp. Me hadde afternoon tea lørdag ettermiddag, også utmerka.

Takk, Are M
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Are M

Hjertelig takk for at du deler erfaringen din fra ditt opphold hos oss på Opus XVI, vi er veldig glade for at du opplevde en forbedring av inntrykk og opplevelser i løpet av oppholdet og at du hadde et supert opphold. Vi serverer en litt annerledes frokost med både buffet og a la carte, veldig flott at du likte denne og at du prøvde vår populære Afternoon Tea.

Vi håper vi får gleden av å ønske degvelkommen tilbake til oss snart.

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

En gjennomgående fantastisk opplevelse, atmosfæren kan sammenlignes med å være på feks Hermes i Milano, bare litt mer personlig. Frokosten var uten tvil den beste hotellfrokosten jeg har fått servert. Om dere klarer å opprettholde nivå på opplevelsen totalt sett så unner jeg dere virkelig å få posisjon i markedet - og da mener jeg også internasjonalt!

Takk, 261gudrunh
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Kjære Gudrun H

Hjertelig takk for strålende tilbakemelding av hvordan du opplevde ditt opphold på Opus XVI, det er fantastisk at du sammenligner oss med internasjonalt anerkjente hotell.
Det er gledelig å lese at du likte frokosten som vi serverer, vi har gjort den annerledes enn det som er vanlig ved norske hoteller, og ser at våre gjester setter stor pris på dette.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss mange ganger i fremtiden.

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Sentralt, lekkert, topp service, sentralt. Hva mer trenger du egentlig?
Dette passer nok best til Business kunder.
Har ikke spist middag her, men lekker frokost. Må bare ta livet av bananfluer som ville kose seg med all frukten og bær! Ikke så bra.
2 minutter til alt! Bybanen, shopping, restauranter, bryggen, flybussen

Takk, VigdisAus
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. oktober 2018

Kjære gjest

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding av Opus XVI, det gleder oss å lese at dere trivdes så godt hos oss med både service og en deilig frokost..

Hos oss er du velkommen som både turist og forretningsreisende, rommene er tilpasset for både de som ønsker å jobbe på rommet, og for de som har mye bagasje med seg på en lang reise - for alle er beliggenheten vår supersentral; midt i hjertet av Bergen.

Vi håper vi får gleden av å ænske deg velkommen tilbake til oss.