2 personer ser på dette hotellet
FindHotelUSD 266
eDreamsUSD 241
Orbitz.comUSD 266
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Personalet, servicen, maten, rommet - alt - var på topp! Nytt favoritthotel i Bergen. Frokosten alene gjør hotellet verd et besøk.

Dette var et hotell i særklasse, kommer til å bo her ved fremtidige Bergensbesøk.

Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 58sunnival
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2019

Kjære gjest

Hjertelig takk for fantastisk tilbakemelding, det gleder oss å lese at du trives så godt på Opus XVI og at du likte frokost'en vår spesielt godt.

Vi gleder oss til å ønkse deg snarlig velkommen tilbake.

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Elegant, eventyrleg og eksklusivt! Flott rom, rydda på rommet mens vi var på julebord. God-natt-helsing stod klar når vi kom igjen. God plass på rommet og badet. Roleg frukost med smakfull ala carte-meny i tillegg til buffet. Luksus for småbarnsforeldre å være turist i eigen by!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, NMFossen
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2018

Kjære gjester

Hjertelig takk for strålende tilbakemelding, vi er veldig glade for å lese at dere trivdes så godt hos oss, småbarnsforeldre fortjener litt ekstra luksus! Følg med på våre kampanjer på sosiale media, det kommer familivennlig tilbud om litt :-)

Vi ønsker dere en finfin juletid og velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 26. november 2018

Vi liker oss på små luksus hotel der service og komfort av ypperste kvalitet. Opus XVI har meget gode kvaliteter. Gjestene blir godt ivaretatt.
Fokus på oppholdet til gjestene er nok det som løfter dette hotellet til å bære den medlemskapet i "små luksus hotel" klassen.
Vi trivdes godt, bodde på suiten Marna. Middag ble det ute pga. full restaurant, her burde hotellet ha holdt av til egne gjester, men greit nok.
Litt kaotisk frokost men meget bra. Lokalet er litt kaldt langs vindusrekken pga. gamle ærverdige vinduer.

Romtips: Suites or deluxe room
Takk, Trond S
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Kjære Trond S

Hjertelig takk for at dere valgte å bo hos oss på Opus XVI da dere besøkte Bergen, og tusen takk for strålende tilbakemelding og kommentarer, det er en glede å kunne bringe videre dette til våre kollegaer.

Vi håper vi vil få gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart, send oss gjerne en epost i forkant, så vil vi gjøre vårt ytterste for å reservere et hyggelig bord til dere både til middag og frokost.

Bygget vårt er opprinnelig et bankbygg fra 1876, hvor første etasje, fasade og alle trappeløp er fredet. Som du la merke til er det originale vinduer i første etasje, men på rommene er det nye vinduer etter dagnes krav - med opprinnelig design.

Vi ønsker dere en fin førjulstid, og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Det beste vi har i Bergen:-)
Mat

Det beste personalet
Beste innredning
Rent
Spennende
Du vill altid komme tilbake:-)

Reisetype: Reiste alene
Takk, tonnyg241
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Hjertelig
Tusen
Takk

Det er en fantastisk glede å lese en så strålende tilbakemelding, hjertelig takk for flotte ord, hele teamet på Opus XVI hilser tilbake og gleder oss til vi får gleden av å ønske dere velkommen til oss ved neste anledning.

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Nytt og flott hotell.
God service. Rommet var nytt og fint. Stilig interiør og gode fargevalg på hotellrommet. Gode senger. God atmosfære i restaurant med god mat.
Absolutt et hotell å anbefale. En god totalopplevelse.

Takk, Olsen83
Grieg_BM, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. november 2018

Kjære gjest

Hjertelig takk for strålende tilbakemelding etter ditt nylige besøk på Opus XVI.

Det gleder oss å lese at du likte rommet og fant deg godt til rette hos oss i både hotell og restaurant. Vi vil dele dine flotte kommentarer med våre kollegaer, dine tilbakemelding setter vi stor pris på.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg tilbake til oss snart.