Christer
5,0 av 5 boblerService
Britt M Grieg, OwnerOpus XVI, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 8. sep. 2020
Kjære gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å bo på Opus XVI da dere besøkte Bergen, og tusen takk for den superfine tilbakemeldingen hvordan dere opplevde oppholdet. hos oss.
Vi er stolte over vårt supre team og er glade for å lese at dere som gjester også setter pris på vår service

Vi vil bli glade for å få gleden av å ønske dere velkommen tilbake, og håper vi ser dere snart, følg gjerne med på vår nettside for pakke- og weekend- tilbud.

kr 2 207
12.1 km fra Opus XVI
Gratis parkering
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Luksuriøst hotell der du får mer enn det du betaler for. Vi bestilte Romantisk pakke der vi fikk fruktfat og makroner samt champagne. Dagen etter fikk vi suveren frokost på rommet. Renholdet var helt nydelig. Sengen var helt fantastisk. Rommet er utstyrt med en iPad med all informasjon man trenger. Anbefales sterkt. Vi bor i Bergen, men bestiller gjerne igjen.

Takk, 494sissell
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2020

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og for den superfine tilbakemeldingen. Det gleder oss å lese at dere trives så godt hos oss, og vi håper vi vil få gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart, det er ekstra stas med «lokale» gjester 😊
Følg gjerne med på våre nettsider for weekend pakker og andre pakke-avtaler.

Hjertelig velkommen!

Anmeldt 22. august 2020

Flott hotell i ærverdig bygg midt i Bergen sentrum. Kjempe god service med imøtekommende og smilende ansatte. Nydelige rom med herlig seng🤩 Frokosten er i flotte lokaler med høyt under taket. Kan absolutt anbefales!

Takk, 138beritw

Kjære gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å bo hos oss på Opus XVI da dere besøkte Bergen, og tusen takk for den superfine tilbakemeldingen hvordan dere opplevde oppholdet hos oss.
Vi er stolte over vårt supre team og er glade for å lese at dere som gjester også verdsetter vår service

Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Flott hotell med perfekt beliggenhet. God og vennlig service fra alle ansatte gjennom hele oppholdet. Deilige senger og gode dyner. Deilig frokost som ble servert ved bordet på grunn av covid-19. Gjennomgående svar fra de som jobbet på hotellet ved spørsmål var alltid; ikke noe problem, det fikser vi. Gleder meg til å besøke dere igjen.

Takk, Espen B
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Kjære gjest

Hjertelig takk for besøket, vi setter pris på at du valgte Opus XVI da du besøkte Bergen. Vi synes det er stas at våre gjester trives så godt hos oss, vi gleder oss over å dele din tilbakemelding med våre kollegaer.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi kan absolutt anbefale dette hotellet på det sterkeste. Meget hyggelig betjening og mye god kunnskap på de som serverte i restauranten. Maten var meget bra, og frokosten er super. Vi skulle i utgangspunktet være én overnatting, men ble en ekstra natt, pluss at vi returnerte etter 5 dager på Voss.

Takk, tomjE5799GO
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Kjære gjester

Fortsatt riktig fin sommer!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Tusen takk for et fantastisk opphold. Nydelig hotell med flott lobby og delikate rom. Beliggenheten er midt i smørøyet i Bergen sentrum med kort vei til restauranter og shopping. Hyggelige ansatte:) Anbefales!

Takk, HannaG392
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og for den superfine tilbakemeldingen. Det gleder oss å lese at dere trives så godt hos oss, og vi håper vi vil få gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart.
Følg gjerne med på våre nettsider for weekend pakker og andre pakke-avtaler.

Hjertelig velkommen!