3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
FindHotelUSD 393
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet anbefales på det varmeste. Det ligger sentralt til med mange spennende spisesteder i umiddelbar nærhet. Rommene er fine, gullende rene og sengene behagelige. Utrolig lekker frokost med nydelig klavermusikk i bakgrunnen var prikken over i-en. Vennlig og hjelpsom betjening.

Takk, Voyage52359790036
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Kjære gjester
Hjertelig takk for at dere valgte å bo på Opus 16 da dere besøkte Bergen, det er veldig gledelig å lese at dere trives så godt hos oss. Takk for fin og detaljert tilbakemelding, det er svært motiverende for både våre kollegaer og oss når våre gjester setter pris på vårt hotel.
Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart.

Anmeldt 9. juli 2021

Nydelig hotell. Vakker innredning. Veldig hyggelig personale fra vi kom inn døren, i restauranten og alle ansatte vi traff på. Nydelig mat. Rett og slett "alle brytere mot høyre"! Vi har funnet vårt hotell i Bergen! Anbefales virkelig.

Takk, Heidi F
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket! Det gleder oss å lese at dere trives så godt hos oss på Opus 16 og hadde et fint opphold og setter pris på våre service og atmosfære.

Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake, følg gjerne med på våre nettsider for weekend tilbud og nyheter.

Med ønske om en finfin sommer!

Med beste hilsen fra

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet var over forventning til et hotell i Norge. Både når det gjelde personalet, rommet og resturant/frokost. A la artfrokosten var utmerket, i tillegg til at det er smittevernmessig en god måte å servere frokost på. Rommet hadde veldig gode senger og aircondition som faktisk virket godt. Vi opplevde personalet ved frokost som svært oppmerksomme og serviceinnstilte. Egentlig ganske unorsk. Resepsjonistene var også over forventning.
Hotellet ligger svært godt plassert i sentrum, med kort vei til severdigheter. Samtidig var det lite støy utenfor.
Vi kommer garantert til å bruke dette hotellet igjen når vi skal til Bergen

Romtips: Bergen er generelt ugreit for bilbruk. Du kan ikke forvente å ha bil rett utenfor hotellet
Takk, Coastal65391952745
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å bo hos oss på Opus 16 da dere besøkte Bergen, det er veldig kjekt å lese at dere trives så godt hos oss. Takk for fin g detaljert tilbakemelding, det er motiverende for oss og våre kollegaer når våre gjester setter pris på vårt produkt.
Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart.

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi feiret bryllupsdagen vår på dette erværdige hotellet med de flotte restaurantlokalene.
Vi hadde bestilt en «Gourmetpakke», overnatting med fireretters middag og vinpakke.
Rommet var elegant innredet og god ventilasjon.
Vi var litt forundret da vi kom i restauranten og det var dekket til fem personer. Hvordan de hadde klart å formidle det var ikke små godt å si.
Misforståelsen ble raskt ryddet opp i, selv om det nok kunne vært gjort litt mer elegant enn å sette oss på et bord rett utenfor kjøkkenutgangen mens de dekket rundt oss. Et tips kunne jo være å gi oss et glas vin og noen minutter i det store, fine barområdet i nærheten mens det ble dekket på.
Ellers var serveringen upåklagelig. Gode drikker, bl.a. en cider fra Hardanger.
Maten var middels - ikke veldig oppfinnsom og trekker litt ned med en indrefilet som kunne vært noen hakk mer mør og mer stekt.
Men alt i alt hadde vil et godt og avslappende opphold.
Det hele avsluttet med en fortreffelig a la carte frokost med riktig god service.

1  Takk, mortenh259
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og for grundig tilbakemelding hvordan dere opplevde besøket hos oss på hotellet og i restauranten.
Det gleder oss å lese at dere hadde et fint opphold og at mange detaljer falt i smak, og vi er tilsvarende lei oss for at det har vært en feil kommunikasjon internt hos oss vedrørende antall gjester til middag. Vi tar med deres tilbakemelding om dette i vårt forbedrings arbeide, vi ønsker at våre gjester skal oppleve god kvalitet og service og er mottagelig for innspill om hva som burde være bedre.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved neste anledning, og ønsker dere samtidig en riktig god sommer.

Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, veldig god og ikke minst hyggelig service, og god atmosfære. Vi hadde med oss to tenåringen for å feire at de var ferdige med henholdsvis ungdomsskolen og videregående, alle var super fornøyde med maten inkludert vegetarianeren. Vi spiste tre retter hver, og var like fornøyde med alle. Vi kommer helt klart til å komme tilbake, og anbefaler alle både middag på brasseriet og Afternoontea hvis man ønsker det, det har vi nemlig testet før, og den var også strålende

Romtips: Det er lurt å bestille bord i forkant, og parker i et av byens parkeringshus, restauranten ligger midt i sentrum, ikke langt fra bryggen.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Scenic31978055500
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juni 2021

Kjære gjester

Det gleder oss at deres besøk falt i smak for gjestene i alle aldersgrupper. Hjertelig takk for besøket og for så fin tilbakemelding, det setter vi pris på og det er veldig motiverende å ha besøk av så fornøyde gjester.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart, vi ser frem til å servere dere igjen.