3 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 24.08.22
Official SiteUSD 429
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hotell Opus 16 ligger midt i "smørøyet" med gangavstand til det meste. Det ligger i et stille og trygt område. Tror det er grei parkering i nærheten, men vi valgte Valet Parking.

Servicen på hotellet var upåklagelig på alle måter! Til og med champagne og sjokoladetrukne jordbær servert på rommet - for en hyggelig gest!

Fasilitetene likeså. Rett og slett vakkert!

Stort flott rom og bad. Nydelige senger med gode puter.

Dessverre var vi for sent ute med å bestille bord til middagen på hotellet. De var allerede fullbooket. Vi fikk, som plaster på såret, anbefalt en restaurant, Bryggeloftet&Stuene. Det var også en fin opplevelse og i gangavstand fra hotellet. Resepsjonen ringte og bestilte bord for oss.

A la cart frokost. Alt var delikat og velsmakende, men vi hadde nok helst foretrukket buffet. I disse coronatider, var det likevel en god løsning!

Neste gang vi kommer til Bergen, blir Hotell Opus 16 helt klart vårt hotell!

Takk, syn_vel
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og for at dere valgte Opus 16 da dere besøkte Bergen.
Det er veldig kjekt å lese at dere hadde et fint opphold og setter pris på så mange elementer ved vårt hotell med vår service, "Opus timen" og beliggenhet.
Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake, se gjerne våre nettside for pakke-tilbud for weekend, på både gourmetweekend, Afternoon Tea med mer.

Anmeldt 18. juli 2021

Jeg koste meg veldig! Bestilte frokost på rommet ved hjelp av den geniale gjeste-tableten. Lekkert rom og stort flott bad. Beliggenheten er helt topp! Koselige gater og smau og mange hyggelige spisesteder i umiddelbar nærhet. Ansatte var uten unntak fantastisk service-innstilt. Tusen takk for meg:-)

Reisetype: Reiste alene
Takk, HeidiThereseH1
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2021

Kjære gjest

Hjertelig takk for besøket og for at du valgte å bo hos oss på Opus 16 da du besøkte Bergen. Det er kjekt å lese at du trives så godt hos oss med både hotelloppholdet, vår super sentrale beliggenhet og service fra våre kollegaer. Det er alltid kjekt å få ros og tusen takk for generøs omtale.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart,

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet anbefales på det varmeste. Det ligger sentralt til med mange spennende spisesteder i umiddelbar nærhet. Rommene er fine, gullende rene og sengene behagelige. Utrolig lekker frokost med nydelig klavermusikk i bakgrunnen var prikken over i-en. Vennlig og hjelpsom betjening.

Takk, Voyage52359790036
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Kjære gjester
Hjertelig takk for at dere valgte å bo på Opus 16 da dere besøkte Bergen, det er veldig gledelig å lese at dere trives så godt hos oss. Takk for fin og detaljert tilbakemelding, det er svært motiverende for både våre kollegaer og oss når våre gjester setter pris på vårt hotel.
Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart.

Anmeldt 9. juli 2021

Nydelig hotell. Vakker innredning. Veldig hyggelig personale fra vi kom inn døren, i restauranten og alle ansatte vi traff på. Nydelig mat. Rett og slett "alle brytere mot høyre"! Vi har funnet vårt hotell i Bergen! Anbefales virkelig.

Takk, Heidi F
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket! Det gleder oss å lese at dere trives så godt hos oss på Opus 16 og hadde et fint opphold og setter pris på våre service og atmosfære.

Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake, følg gjerne med på våre nettsider for weekend tilbud og nyheter.

Med ønske om en finfin sommer!

Med beste hilsen fra

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Dette hotellet var over forventning til et hotell i Norge. Både når det gjelde personalet, rommet og resturant/frokost. A la artfrokosten var utmerket, i tillegg til at det er smittevernmessig en god måte å servere frokost på. Rommet hadde veldig gode senger og aircondition som faktisk virket godt. Vi opplevde personalet ved frokost som svært oppmerksomme og serviceinnstilte. Egentlig ganske unorsk. Resepsjonistene var også over forventning.
Hotellet ligger svært godt plassert i sentrum, med kort vei til severdigheter. Samtidig var det lite støy utenfor.
Vi kommer garantert til å bruke dette hotellet igjen når vi skal til Bergen

Romtips: Bergen er generelt ugreit for bilbruk. Du kan ikke forvente å ha bil rett utenfor hotellet
Takk, Coastal65391952745
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å bo hos oss på Opus 16 da dere besøkte Bergen, det er veldig kjekt å lese at dere trives så godt hos oss. Takk for fin g detaljert tilbakemelding, det er motiverende for oss og våre kollegaer når våre gjester setter pris på vårt produkt.
Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart.