3 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 26.08.22
FindHotelUSD 361
Trip.comUSD 1 477
Anmeldt 28. juli 2021

Opus XVI innfridde med flotte rom og fin restaurant. Superb mat fra topp kjøkken og flinke servitører. Servise fra hyggelige folk i alle ledd. Beliggenheten er utrolig bra, med kort avstand til Bryggen og folkelivet i fantastiske Bergen. Pubene i Skostredet er like ved. Kode 1 med utstilling av Cezanne, Rosenkrantztårnet og Håkonshallen er ikke langt unna.

Takk, Lasse Svenstrup A
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og for en så begeistret tilbakemelding hvordan dere opplevde ders besøk på Opus 16! Det beste vi vet er at våre gjester har det fint hos oss, og det er veldig kjekt når våre gjester trives hos oss og med det som byen rundt oss har å tilby.

Vi gleders oss over å dele deres positive omtale med alle våre kollegaer.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake mange ganger.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fint hotell meget sentralt i Bergen. Ble møtt av en veldig hyggelig og serviceinnstilt resepsjonist, og det satte tonen for oppholdet. Rommet var romslig og rent. Frokosten var bra, og kan anbefale afternoon tea. Kommer gjerne tilbake!

Takk, K_Norge
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Kjære gjest

Hjertelig takk for besøket og så utrolig fin tilbakemelding! Det gleder oss aller mest når våre gjester trives hos oss. Det er kjekt å lese at du ble godt tatt imot ved ankomst og at hele oppholdet ble fint.

Vi håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til Opus 16 mange ganger.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Flott Hotell med en perfekt beliggenhet
Rett ved fisketorget og Bryggen. Kort vei til Fløybanen og gode restauranter.
Hotellet har nok de beste sengene jeg noen gang har ligget i . Super frokost med de beste smaker og råvarer. Helt fantastisk, deilig å nye god frokost til flott klavermusikk i bakgrunnen

Romtips: Sjekk parkering før ankomst
Takk, notodden2012
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og for at dere valgte å bo på Opus 16 da dere besøkte Bergen.

Vi gleder oss over å lese at dere trives så godt hos oss, med vår super sentrale beliggenhet, komfortable senger og vår a la carte frokost.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart - følge gjerne med på våre nettider for oppdateringer og tilbud.

Anmeldt 20. juli 2021

Endelig har Bergen fått et hotell med en standard og service som matcher de beste storbyhotellene i det øvrige Europa.

Beliggenheten kan knapt bli mer sentral enn dette, med minutter til fots til Torget, Bryggen og Torgalmenningen.

Det gjennomgående Grieg-temaet setter en lokal flavør på det hele.

Den smakfult designede restauranten benytter lokale råvarer på en ypperlig måte.

Hotellet oser av en hyggelig og avslappet atmosfære.

Takk, HalvorLunde
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og for at dere valgte å bo hos oss på Opus 16 da dere besøkte Bergen. Det gleder oss å lese at dere trives så godt hos oss med hotelloppholdet, service, atmosfære og vårt konsept.
Det er alltid kjekt å få ros og tusen takk for generøs omtale, det er spesielt kjekt å bringe videre positiv tilbakemelding til våre kollegaer.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart,

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Hotell Opus 16 ligger midt i "smørøyet" med gangavstand til det meste. Det ligger i et stille og trygt område. Tror det er grei parkering i nærheten, men vi valgte Valet Parking.

Servicen på hotellet var upåklagelig på alle måter! Til og med champagne og sjokoladetrukne jordbær servert på rommet - for en hyggelig gest!

Fasilitetene likeså. Rett og slett vakkert!

Stort flott rom og bad. Nydelige senger med gode puter.

Dessverre var vi for sent ute med å bestille bord til middagen på hotellet. De var allerede fullbooket. Vi fikk, som plaster på såret, anbefalt en restaurant, Bryggeloftet&Stuene. Det var også en fin opplevelse og i gangavstand fra hotellet. Resepsjonen ringte og bestilte bord for oss.

A la cart frokost. Alt var delikat og velsmakende, men vi hadde nok helst foretrukket buffet. I disse coronatider, var det likevel en god løsning!

Neste gang vi kommer til Bergen, blir Hotell Opus 16 helt klart vårt hotell!

Takk, syn_vel
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og for at dere valgte Opus 16 da dere besøkte Bergen.
Det er veldig kjekt å lese at dere hadde et fint opphold og setter pris på så mange elementer ved vårt hotell med vår service, "Opus timen" og beliggenhet.
Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake, se gjerne våre nettside for pakke-tilbud for weekend, på både gourmetweekend, Afternoon Tea med mer.