4 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 20.08.22
eDreamsUSD 371
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Strålende hotell og ny favoritt i Bergen. Smilende, personlig service fra absolutt alle ansatte i hotellet. Rommene er flotte, baren er hyggelig og frokosten må være Norges beste. Her er ingen buffet, men bordservering og nydelig retter. Kommer tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Tore_S123
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å bo på Opus 16 da dere besøkte Bergen, det er veldig gledelig å lese at dere trives så godt hos oss og at dere setter pris på både vår frokost, service fra alle våre kollager. Tusen takk for så fin tilbakemelding, det er svært motiverende for både våre kollegaer og oss når våre gjester har det fint på vårt hotel.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart - følg gjerne med på våre nettsider for weekend-pakke tilbud.

Hjertelig velkommen tilbake

Anmeldt 11. august 2021

For en fantastisk opplevelse!
Et nydelig hotell, lokalisert midt i Bergen sentrum.
Utsøkt service fra ankomst til avreise.
Andreas i resepsjonen startet showet med en rask og effektiv innsjekk, samt fulgte oss til heisen.
Frokosten:, Ala carte, var utsøkt og er verdt en tur i seg selv!
Værelse: Rommet var rent og pent, og en ipad på skrivebordet fungerte som en mini-concierge. En kunne blandt annet bestille roomservice fra den, søke opp nyttig informasjon om hotellet og Bergen. Genialt!
Ventilasjonsanlegget fungerte særdeles bra, noe en ikke skal ta for gitt på hoteller i Norge under varme sommerdager.
Det manglet en planke mellom baderomsgulvet og dørlisten, det var det eneste lille "minuset", da en så rett inn i isolasjonen.
Gym: Lite, men hadde alt en trengte for en "ferie-økt"
Afternoon tea: Nydelig mat og atmosfære. Under dette og frokosten var det en pianospiller til stede. Koseligere blir det ikke.
Alt i alt, det beste hotellet i Bergen, uten tvil! Med mindre hotellet er fullbooket, er det ingen vits i å vurdere andre hoteller enn Opus XVI!
Tusen takk for oss!

Takk, JTande-Petersen
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å bo hos oss på Opus 16 da dere besøkte Bergen, vi setter pris på deres besøk. Det er spesielt hyggelig å lese at dere trivdes så godt hos oss, og for oss er det fabelaktig å lese deres generøse og strålende tilbakemelding! Det er ekstra stas å dele så fin omtale med alle våre kollegaer. Fornøyde gjester er det hyggeligste vi vet, vi ønsker å skape gode minner for gjester som bor og besøker oss.

Vi gleder oss og ser frem til å ønske dere velkommen tilbake og servere dere igjen - følg gjerne våre nettsider for oppdateringer og tilbud.

Anmeldt 10. august 2021

Bodde tre netter på Opus og dette var sommerens høydepunkt når det kommer til overnatting/hotellopplevelse.
Strålende (og smilende) service fra start til slutt, fra resepsjon til restaurant.
Rommene (og sengene) var fantastiske, og til tross for å bo midt i byen, så var det knapt noe støy =ingen støy..
Hotellet er helt klart noe for seg selv, og familiehistorien til Grieg godt beskrevet i underetasjen var også verdt å se. Ta en tur ned!
Et stort pluss å høre restaurantsjef (?) gi kollegene ros for en bra utført jobb.
Her er det mye å lære for andre som driver hotellvirksomhet fra denne ledelsen.
Superbra - so keep up the good work!

1  Takk, TorArneM
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og for en så begeistret tilbakemelding hvordan dere opplevde besøket på Opus 16! Det beste vi vet er at våre gjester har det fint hos oss, og det er veldig kjekt når våre gjester trives hos oss..

Vi gleders oss over å dele deres positive omtale med alle våre kollegaer, det er veldig motiverende å få så fin ros

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til Opus 16 mange ganger, følg gjerne med på våre nettsider for oppdateringer og tilbud.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Plasseringen, Lokalene, stemninga, renhold, fasiliteter, restauranten og et strålende kjøkken (både frokoster og middager) - men ikke minst menneskene i ALLE ledd, fortjener maks antall stjerner.
Sjeldent våkne, imøtekommende, positiv, løsningsorienterte og kompetente ansatte som gjorde våre 4 dager i Bergen.
Anbefales lett og gjerne - og vi skal nok tilbake

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Ronny R
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å bo hos oss på Opus 16 da dere besøkte Bergen, vi setter pris på deres besøk. Det er spesielt kjekt å lese deres generøse og strålende tilbakemelding og det er ekstra stas å dele den med alle våre kollegaer. Fornøyde gjester er det hyggeligste vi vet, vi ønsker å skape gode minner for gjester som bor og besøker oss.

Vi gleder oss og ser frme til å ønske dere velkommen tilbake og servere dere igjen.

Anmeldt 28. juli 2021

Opus XVI innfridde med flotte rom og fin restaurant. Superb mat fra topp kjøkken og flinke servitører. Servise fra hyggelige folk i alle ledd. Beliggenheten er utrolig bra, med kort avstand til Bryggen og folkelivet i fantastiske Bergen. Pubene i Skostredet er like ved. Kode 1 med utstilling av Cezanne, Rosenkrantztårnet og Håkonshallen er ikke langt unna.

Takk, Lasse Svenstrup A
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og for en så begeistret tilbakemelding hvordan dere opplevde ders besøk på Opus 16! Det beste vi vet er at våre gjester har det fint hos oss, og det er veldig kjekt når våre gjester trives hos oss og med det som byen rundt oss har å tilby.

Vi gleders oss over å dele deres positive omtale med alle våre kollegaer.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake mange ganger.