4 personer ser på dette hotellet
3 % ekstra rabatt med AGOTA1222
Vio.comUSD 193
Trip.comUSD 257
Anmeldt 23. oktober 2021

Sånn kan det gjøres når Bergens ærverdigste bank bygges som til hotell og fylles med design og personell av ypperste klasse. Alt var helt supert og Ala carte frokosten før avreise i dag, prikken over I-en. Bergens beste, helt klart.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, p_ll2021
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for besøket og så strålende generøs tilbakemelding, det er veldig kjekt å lese at dere trives så godt hos oss på alle måter. Vi gleder oss over å dele så hærlig omtale med alle våre kollegaer - det er alltid ekstra fint å få ros.

Vi setter stor pris på våre faste gjester som besøker oss og håper vi vil få gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart.

Britt & Alexander med kollegaer

Anmeldt 19. oktober 2021 via mobile enheter

Det er ingenting å trekke dette hotellet for. Ekstremt god velkomst, fantastisk service generelt, nydelig mat, strøkent hotellrom, nydelig interiør, fin utsikt… Den beste sengen jeg har sovet i. (PS. Hvis noen vet hva sengene heter og hvor man kan få kjøpt de - skrik ut.) ANBEFALES på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, marieeatsandtravels
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2021

Kjære gjester

Hjertelig takk for at dere valgte å bo hos oss på Opus 16 da dere besøkte Bergen, vi setter pris på deres besøk og vi blir veldig glade for så begeistret tilbakemelding. Det er spesielt kjekt å lese din generøse og strålende omtale og det er ekstra stas å dele den med alle våre kollegaer. Fornøyde gjester er det hyggeligste vi vet, vi ønsker å skape gode minner for gjester som bor og besøker oss.

Sengen er en C4 continental Jensen seng - sjekk gjerne forhandlere som selger Jensen senger der du bor.

Vi gleder oss og ser frem til å ønske dere velkommen tilbake og servere dere igjen.

Anmeldt 18. oktober 2021

Vi feiret bryllupet våres på Opus, og vi og gjestene er strålende fornøyd. Lokalet var ypperlig. Maten var nydelig! Bryllupskaken var fin og god. Og servicen var upåklagelig og ypperlig! Kan sterkt anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2021
Takk, linnfje
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2021

Kjære brudepar!

Hjertelig takk for at dere valgte å feire deres store dag hos oss Opus 16 - vi er veldig glade for å lese at dere hadde en så flott feiring hos oss!

Vi setter stor pris på deres fine tilbakemelding, glade gjester er det beste!

Vi gleder oss og ser frem til å ønske dere velkommen tilbake og servere dere igjen ved neste anledning.

Anmeldt 2. oktober 2021

Vi feira i september bryllupet vår på Hotell Opus XVI. Vi leigde et lokale (Haugtussa) som passet perfekt for vårt selskap (15 stk). Allerede fra første mail til hotellet har vi blitt møtt av profesjonelle, imøtekommende folk som har lagt til rette for at vi fikk den feiringen vi ønsket. Vi fikk god hjelp til planlegging i forkant av bryllupet, og gjennomføringen ble bedre enn vi hadde turt å håpe på. Vi har kun møtt hyggelige og blide ansatte på hotellet og har fått strålende service. En ekstra bonus med en gave fra hotellet på hotellrommet på bryllupsdagen.
Vi valgte en 3 retters meny og fikk servert nydelig mat. 2-åringen vår fikk også masse oppmerksomhet og mat/drikke som passet ham. Lokalet var nydelig pyntet.
Vi overnattet også på hotellet og er veldig fornøgd med store, fine rom. Frokosten ble servert i en stor, fin frokostsal. A la cartè meny fungerte veldig fint og gav frokosten et eksklusivt preg. Alt i alt storfornøgd og anbefaler hotellet på det varmeste.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, RenateSol
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2021

Kjære brudepar og bryllupsgjester

Hjertelig takk for at dere valgte å holde deres bryllupsfeiring hos oss. Det gleder oss å lese at dere hadde en så fin opplevelse med både forberedelser og gjennomføringen av deres selskap.
Tusen takk for så fin tilbakemelding, vi gleder oss over å dele dette med våre kollegaer – og vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 13. september 2021

Av de hotellene vi har bodd på i inn og utland er OPUS XVI det ypperste av det ypperste man kan oppleve. Her er der topp luxus på alle plan fra man møter et blidt og varm velkomst i resepsjonen til renholdere/ stuepike . Alle er til fingerspissene serviceinnstilt og gjør absolutt alt for at oppholdet skal bli perfekt. Rommene er delikate og den beste sengen man kan ønske seg. Her sover man veldig godt. Maten tilfredstiller også alle. Til og med vegitar/veganere. All a carte fra frokost til middag er det smaker som tilfredstiller alle. Ønsker du en ekstra hyggelig opplevelse på en flott uke ,serveres der lørdag og søndag after noon tea på en tradisjonell engelsk stil med de deiligste dråper og lokal/ kortreist bakverk. Konditor på huset står for mesterverkene. Alle bør oppleve OPUS XVI . Kun det beste er godt nok. Altid godt å komme tilbake til.
Hilsen Geir og Randi Jacobsen

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Ranjac65
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Kjære Randi & Geir

Hjertelig takk for besøket, det er veldig kjekt å lese at dere trives så godt hos oss på alle måter. Vi gleder oss over å dele så generøs og fin omtale & tilbakemelding med alle våre kollegaer - det er alltid ekstra fint å få ros.

Vi setter str pris på våre faste gjester som besøker oss, gjester kan også være i særklasse :-)

Nå gleder vi oss til neste gang dere besøker oss - hjertelig velkommen tilbake!

Britt & Alexander med kollegaer