Vivian M
Dato for oppholdet: juli 2023
Britt M Grieg, OwnerOpus XVI, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. juli 2023

Kjære gjest,

Tusen takk for den hjertelige tilbakemeldingen! Det gleder oss stort å høre at du hadde en nydelig opplevelse hos oss. Vi er glade for at du satte pris på service, rettene og en god Champagne.

Takk igjen for at du valgte å tilbringe tid hos oss, og vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en annen anledning. Anbefalingen din varmer oss virkelig!

Med vennlig hilsen,
0.7 km fra Opus XVI
Bar/lounge
Se flere hoteller i Bergen
Anmeldt 13. mai 2023 via mobile enheter

Vi bestilte en natt på Opus med gourmetpakke. Pga. sykdom var restauranten stengt, men hotellet var behjelpelig med å bestille bord på en annen restaurant. Da vi spurte om en kompensasjon fikk vi en hyggelig oppmerksomhet på rommet pluss oppgradering fra Deluxe til Suite! Personalet var veldig hyggelig og serviceinnstilt. Hotellet har en super beliggenhet og det var stille på rommet om natten, og sengen og dynen var fantastisk deilig! Vil absolutt anbefale Opus 16!
Eneste minuset var under frokosten da vi bestilte omelett uten sopp, men fikk med sopp. Godt vi ikke var allergiske.

Dato for oppholdet: mai 2023
Takk, Trude B
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2023

Kjære gjester

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din erfaring med oss på Opus 16. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger fra våre gjester, da det hjelper oss med å forbedre oss og samtidig gi oss mulighet til å gjøre opplevelsen din bedre.

Det er beklagelig at restauranten var stengt, men vi er glade for å høre at vi kunne hjelpe deg med å bestille bord på en annen restaurant. Det er veldig kjekt at dere setter pris på oppgradering til suite og oppmerksomheten.

Vi beklager på det sterkeste at din bestilling på frokosten ikke ble oppfylt slik du ønsket. Vi tar dette til oss og vil gjøre alt vi kan for å sikre at dette ikke skjer igjen i fremtiden.

Takk igjen for at du valgte Opus 16, og vi håper å få se deg igjen ved en annen anledning.

Anmeldt 2. mai 2023 via mobile enheter

Vi har besøkt hotellet ved flere anledninger. Vi giftet oss også på dette hotellet. Vi møter hjertevarme , nydelig atmosfære og en fantastisk service hver eneste gang vi er her. Rent og pent er det på hotellet og nydelig mat. Denne gangen fikk vi også mulighet til å oppleve deres Afternoon tea, helt ypperlig👏🏻
Vi gleder oss allerede til neste gang vi besøker dere.

Takk, Voyage06510980998
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2023

Kjære gjester

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding på hotellet vårt! Det er utrolig hyggelig å høre at dere har hatt flere positive opplevelser hos oss, og vi er beæret over at dere også valgte å feire deres bryllup på hotellet.

Vi setter stor pris på dine vennlige ord. Vårt dedikerte team ønsker å gi våre gjester en minneverdig og fin opplevelse, og vi er glade for at vi har klart å levere dette til dere når dere har besøkt oss.

Vår Afternoon Tea er veldig populær, og det er veldig kjekt å lese at også dere likte den hos oss.

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake til hotellet ved neste anledning.

Anmeldt 25. april 2023

Hadde et nydelig opphold, følte oss så godt ivaretatt av utrolig hyggelige ansatte i litt høytidelige, men veldig koselige, omgivelser. Hadde et vanlig dobbeltrom, som var veldig romslig og godt utstyrt. Senga var fantastisk å sove i! Skulle gjerne vært lenger, og er allerede enig om å ta komme tilbake ved en senere anledning. Anbefaler også hotellets Afternoon Tea, det var en veldig stemningsfull og velsmakende opplevelse. 10/10 fra oss!

Takk, Gro Alida S
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2023

Kjære gjester

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding! Det er en glede å høre at dere hadde et nydelig opphold hos oss og følte dere godt ivaretatt av våre kollegaer. Vi er glade for at dere satte pris på våre omgivelser - vi ønsker alltid å skape en unik opplevelse for våre gjester.

Det er også flott å høre at sengen var fantastisk å sove i - en god natts søvn er viktig for en vellykket hotellopplevelse.

Det er også fint å lese dere hadde en supert Afternoon Tea opplevelse. Vi har lagt mye arbeid i te-koking, håndlagede kaker fra våre konditorer og unike sandwicher. Vi ønsker å skape stemningsfulle og velsmakende opplevelser for våre gjester, og det er flott å vite at du satte pris på det.

Vi takker for din anbefaling og de fantastiske 10/10 poengene du ga oss! Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning, og vi vil gjøre vårt beste for å sikre at deres neste opphold blir like minnerikt som det forrige.

Takk igjen for din tilbakemelding, og vi ser frem til å se dere igjen hos oss!

Anmeldt 25. april 2023 via mobile enheter

Greit rom. Litt for myke senger etter min rygg. Veldig varmt på rommet om natten. Ellers litt lytt fra utenfor vinduet. Ellers bra. Nydelig frokost og hyggelig betjening. Perfekt plassering midt i sentrum. Kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Bergen

Takk, Gorill2013

Kjære gjest

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding av oppholdet ditt hos oss. Vi er glade for å høre at du setter pris på vår supersentrale beliggenhet og en nydelige frokost.

Vi beklager imidlertid at sengene ikke var helt tilpasset dine behov, og at det var litt varmt på rommet om natten. Våre rom har ventilasjon og temperaturkontroll som kan justeres etter gjestenes preferanser, og det kan være lurt å holde vinduene lukket for å optimalisere effekten av ventilasjonen og temperaturen, samt holde ute lyd fra gaten.

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og håper å få sjansen til å ønske deg velkommen tilbake neste gang du besøker Bergen.

Hjertelig velkommen

Anmeldt 24. april 2023

Opus er Norges desidert beste hotell.
Service i verdens klasse, gode senger, fine rom og det er meget rent og pent.
Frokosten var en opplevelse, vi ble vartet opp av nydelige mennesker med fantstisk mat fra en ala karte meny.
Middagen på kvelden var også av høy klasse.
Hotellet har en enestående atmosfære!
Vi kommer gjerne tilbake, takk for nydelig opphold!

Romtips: Enestående å bo på Opus
Takk, Camilla Bahr B
Britt M Grieg, Owner på Opus XVI, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. april 2023

Kjære gjester

Hjertelig takk for at du tok deg tid til å dele deres erfaring fra oppholdet Opus 16, vi setter stor pris på tilbakemeldingen deres, og vi er begeistret for å høre at dere hadde et fantastisk opphold hos oss.

Vi legger stor vekt på å tilby en førsteklasses service og en unik atmosfære, og det er fantastisk å se at vi leverte dette under ditt opphold. Vi er glade for å høre at du likte maten som ble servert og at våre medarbeidere var hyggelige og imøtekommende.

Tusen takk for at dere vil komme tilbake til oss igjen. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake for en ny minneverdig opplevelse på Opus 16.

Med vennlig hilsen,