“Forferdelig”
Anmeldelse av Dominos Pizza

Dominos Pizza
Vurdert som nr. 405 av 474 Restauranter i Bergen
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Utrolig frekke unge jenter som jobber i kassen. ungene mine på 6 og 10 år prøvde 2 ganger på å delta i fri pizza konkurransen og da truet de faktisk med å sende vekteren på oss om vi ikke kom oss ut defra

1  Takk, Thea L

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Aldri fått servert bedre pizza i Norge enn den jeg fikk servert i dag. Fantastisk service og tilpasninger av pizza for alle.

I tillegg en genial skjerm som gjorde det mulig å se når maten var ferdig.

Takk, 127steinw
Anmeldt 8. juli 2018

Betjeningen prioriterte folk som ringte inn for å bestille. Så alle andre måtte vente 15 min ekstra. Mye fett og kjøtt på pizza. Det fløt med fett over det hele. Ikke verdt pengene. Vi kommer ikke igjen.
Vi savner Dolly Dimples.

3  Takk, oarnil
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Altså dette er ikke gourmet, men de leverer absolutt til forventningene. Bestilte stor pizza med tynn bunn og den var veldig god. Anbefaler også deres cheese bred. Skal jeg noen gang bestille pizza med levering igjen så er dette helt innafor.

Tok desverre ikke noen bilder!

Takk, Q4723PWsandrad
Anmeldt 6. april 2018 via mobile enheter

Dominos er kommet som et friskt innslag til søndagspizzaen. Meget god bunn, greie priser og variert topping. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, _rjanb

Reisende som så på Dominos Pizza, så også på

Har du vært i Dominos Pizza? Del dine erfaringer!