“Kald pizza, dårlig service”
Anmeldelse av Dominos Pizza

Dominos Pizza
Vurdert som nr. 414 av 469 Restauranter i Bergen
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Bestilte en stor pizza. Stod at pizza var levert på appen, ringte og de sa den kommer om 10 minutter.. etter 10 min ringte jeg tilbake, de sa det samme. Etter to timer kom den endelig, men da hadde de sagt at den kommer snart hver gang jeg ringte. Hadde gitt opp til slutt, men da kom den og var selvfølgelig kald. Dårlig service

Takk, tlilhng

Anmeldt 20. juni 2021

Sikkert god pizza, men jeg dro heldigvis før jeg fikk bestilt. Her er det for mye å be om å få tørket over bordet ditt. "Nei, det har vi ikke tid til". Du må med andre ord nyte pizzaen din blant andres pizzarester i klissete seter.
Dårligere service har jeg aldri opplevd maken på. Setter ikke mine bein inn på dominos igjen.

Takk, tinasM4702UY
Anmeldt 6. juni 2021

Siden Dominos Vestkanten ikke har egen Tripadvisor-side, så poster jeg anmeldelsen her. Samme kjede og sannsynligvis samme pizza uansett hvor man bestiller,,,

Vi bestilte Kylling Bianca fra Hellstrøm-menyen, og hadde store forhåpninger. Det er alltid skummelt, og jaggu ble vi ikke skuffet. Jeg vet ikke hvordan pizzaen var på testkjøkkenet da oppskriften ble laget, men tviler på at det var i nærheten av det stusselige lefsestykket som vi hentet søndag ettermiddag. Kan ikke fatte og begripe at Hellstrøm vil ha navnet sitt på noe så trist som dette. Jeg vet at man ikke helt skal sammenligne med bilder på menyen, men det får være måte på forskjell! Bare gå inn og se selv.

Bunnen var i og for seg god, men der slutter det. Fyllet var både trist og gnitent lagt på. Og hele pizzaen ble både brun og kjedelig. Her skal man spare på råvarene, det er helt sikkert. Så enda godt at det var kampanje, hadde blitt enda mer sur hadde jeg måttet betale 100 kroner mer for dette!

2  Takk, Leif55
Anmeldt 29. april 2021

Fikk ost på en pizza jeg ikke hadde bedt om å få det på (lag din egen pizza), ringte dominos for å eventuelt på en ny pizza/pengene tilbake, men her var det ingen hjelp å få. Fikk beskjed om at det var standard på alle pizzaene, altså både saus og ost, som er greit nok i seg selv, men de hadde tre ulike varianter av saus som jeg måtte velge mellom (og flere typer ost og), så jeg gikk derfor ut i fra at jeg ikke ville få ost når jeg ikke hadde bestilt det på. Dette er en ærlig feil, og kanskje jeg burde spesifisert det (selvom jeg ikke ba om å få det på), men jeg syns kundeservicen kunne vært hakket mer behjelpelig. Det er snakk om under 200 kr eller en ny pizza, ikke allverden.

Dato for besøk: april 2021
Takk, 456ronjar
Anmeldt 24. september 2020

Det er den kjipeste pizzaen jeg har møtt. Det sto mellom å lage seg en toast eller bestille en pizza. Toast hadde vært waaay better. Tjukk, gørr bunn, for mye tomatsaus, smakte ingenting annet enn saus. Vi bestilte for sikkerhets skyld 3 pizzaer og alle var like dårlige. Eeeer det mulig? Jo, så bestilte vi kyllingvinger som det var en hissig sur saus på. Ugodt! Minn meg på å aldri bestill derfra igjen.

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, hildevI9892YT

Reisende som så på Dominos Pizza, så også på

Har du vært i Dominos Pizza? Del dine erfaringer!