Ta riktig do!

Tidligere var herretoalettet innerst i lokalet på høyre side. Der er nå dametoalett. Det kan tyde... les mer

Anmeldt 1. desember 2018
helt1
Bergen, Norge
Førjulskos

Oppusset siden sist jeg var her. Godt å kunne sitte i sofagruppe. Kunne ønske den herlige musikken... les mer

Anmeldt 22. desember 2018
316meretem
Bergen, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
fra USD 2 150,55
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Sjøboden sammen med venner og som alle andre ganger vi har vært der ble vi fornøyd! Vi danset til levende musikk og koste oss med god drikke og trall! Bør absolutt oppleves!

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, thomasdahl1234
Anmeldt 7. mars 2018 via mobile enheter

Et veldig koselig og sjarmerende sted, med en fin atmosfære og god service. Livemusikk som er så hyggelig!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Lisaakva1
Anmeldt 2. februar 2018

Koselig lokale midt på bryggen i Bergen. Stor uteservering med godt utvalg. Live musikk på kvelden med god stemning.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, christerludvigsen18
Anmeldt 25. januar 2018 via mobile enheter

Koselig atmosfære, gode drinker og hyggelig betjening.
Vel verdt et besøk!
Om solen tilfeldigvis skinner en sommerdag i Bergen, er uteserveringen her det herligste stedet å nyte et glass med noe godt i.

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Anitap494
Anmeldt 17. januar 2018 via mobile enheter

Kjempekoselig plass å dra ut med venner eller jobben. Topp levende musikk og flinke bartendere gjør denne plassen til gull:)

Takk, amaliebakken