Superhyggelig

Utrolig koselig sted med god stemning og service! Stor uteservering. Anbefaler absolutt dette... les mer

Anmeldt 1 uke siden
300beatei
Bar/live musikk

Helt fantastisk å kunne bestille fra bordet med tlf. I forbindelse med Coronaen som pågår er de... les mer

Anmeldt 4. august 2020
cmdahl
Bergen, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 18. oktober 2018

Kombinasjonen av mørkt interiør, skjevt gulv og en av Bergens beste beliggenheter gjør Sjøboden unik i sin by. Ikke bare det, men det er en av de få "brune pubene" igjen med høy standard! Den gode livemusikken gjør stedet perfekt for et avbrekk i hverdagen eller til helgens festligheter. Koselig, gøy og den eneste igjen i sin klasse.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Benedicte33b
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Midt på Bryggen, alltid hyggelig betjening, god øl og gode drinker , byens beste Aperol Sprits . God live musikk

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, annemarit64
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig besøk en varm junikveld. Godt øl og rask servering.mye folk og god stemning. Hyggelig i Bergen i solskinn.

Dato for opplevelse: juni 2018
2  Takk, 337kjellb
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Sjøboden sammen med venner og som alle andre ganger vi har vært der ble vi fornøyd! Vi danset til levende musikk og koste oss med god drikke og trall! Bør absolutt oppleves!

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, thomasdahl1234
Anmeldt 7. mars 2018 via mobile enheter

Et veldig koselig og sjarmerende sted, med en fin atmosfære og god service. Livemusikk som er så hyggelig!

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, Lisaakva1