Svært bra og folkelig sted

Utrolig bra sted med god levende visesang og musikk. God drikke og et robust lokale. Her har de... les mer

Anmeldt 31. oktober 2019
travelmann3
Trondheim, Norge
Reunion

Nostalgisk bar med levende musikk. Dritt at de var tomme for rødvin. Men når nøden er størst... les mer

Anmeldt 31. oktober 2019
Ann_ChristinP_13
Oslo, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 21. november 2018

Flott pub med god og variert live musikk. Hyggelig atmosfære og god service. Kan trygt anbefales. Ligger sentralt til på Bryggen.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Kollegaer
Anmeldt 18. oktober 2018

Kombinasjonen av mørkt interiør, skjevt gulv og en av Bergens beste beliggenheter gjør Sjøboden unik i sin by. Ikke bare det, men det er en av de få "brune pubene" igjen med høy standard! Den gode livemusikken gjør stedet perfekt for et avbrekk i hverdagen eller til helgens festligheter. Koselig, gøy og den eneste igjen i sin klasse.

Dato for opplevelse: september 2018
1  Takk, Benedicte33b
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Midt på Bryggen, alltid hyggelig betjening, god øl og gode drinker , byens beste Aperol Sprits . God live musikk

Dato for opplevelse: august 2018
2  Takk, annemarit64
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Hyggelig besøk en varm junikveld. Godt øl og rask servering.mye folk og god stemning. Hyggelig i Bergen i solskinn.

Dato for opplevelse: juni 2018
2  Takk, 337kjellb
Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Sjøboden sammen med venner og som alle andre ganger vi har vært der ble vi fornøyd! Vi danset til levende musikk og koste oss med god drikke og trall! Bør absolutt oppleves!

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, thomasdahl1234