Svært bra og folkelig sted

Utrolig bra sted med god levende visesang og musikk. God drikke og et robust lokale. Her har de... les mer

Anmeldt 31. oktober 2019
travelmann3
Bergen, Norge
Bar/live musikk

Anmeldt 4. august 2020
cmdahl
Bergen, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bergen
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Det var brukte glass overalt. Servitøren hadde ikke mulighet til å rydde opp da disken var full av oppvask. Gjester måtte flytte glass over til bord som ikke var besatt.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 60lisep
Anmeldt 4. juli 2021

Vi var fem stykker som var på Sjøboden lørdag 3 juli.Vi er rolige godt voksne mennesker .Utpå kvelden dukket det opp en servitør/ vakt(usikker på hans rolle) han påstår at vi ikke sitter tett nok . Dette forundrer oss i disse coronna tider.Vi sitter etter vår mening tettere enn vi bør .. Vedkommende servitør påstår også at mannen som var med i gruppen ( i 60 årene) hadde plystret etter serveringsdame.Det kan vi andre avkrefte .Vi fikk beskjed om at vi var så vanskelige at vi måtte bare komme oss ut.Og mannen som angivelig hadde plystret skulle geleides ut dersom han ikke gikk frivillig... Servitør/ vakt sin oppførsel var svært dårlig overfor oss gjester og vi kommer ikke til å besøke Sjøboden igjen.En slik oppførsel overfor gjestene hører ikke hjemme noen sted.Må også legge til at en av damene i gruppen hadde brist i ett kne og derfor måtte bruke en krakk til å ha foten på.Hun fikk da beskjed om å ta ned foten eller komme seg ut og hjem...

Dato for opplevelse: juli 2021
3  Takk, torunnv2021
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Lite avstand mellom bordene mtp. smittevern. De ansatte var sure og lite serviceinnstilt og argumenterte mot gjestene sine. Det var søplete og hele bardisken veltet det over av oppvask. Lite koselig og dårlig service - unngå dette stedet!

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, MiaSki
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk å kunne bestille fra bordet med tlf. I forbindelse med Coronaen som pågår er de flinke til å opprettholde smittevern. Fine og rene bord og stoler!! De har live musikk som gjør det super koselig å sitte her med venner og sin kjæreste

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, cmdahl
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Var innom på dagtid, mye folk og to ansatte som skulle ta hånd om alt for mange gjester. Fikk servert en helt ok fiskesuppe med gaffel og kniv. På kveldstid var det bare kjekt med livemusikk og fin atmosfære. Anbefales derfor på kveldstid.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Borgestrom97