“Grei mat. Men lite, og ikke verdt pengene.”
Anmeldelse av 2x2

2x2
Vurdert som nr. 71 av 452 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. august 2020

Jeg hentet takeaway i dag, og det er alltid et dårlig tegn når man løfter posen og lurer på om de har glemt å legge mat i boksen. Den var veldig lett for å si det sånn.

Jeg bestilte lithuanian schnitzel, og den kom med en ørliten salat og nesten en hel potet! Tre kvartinger som utgjorde en raus 3/4 potet. Veldig skuffende da jeg hadde lest på nettet at de serverte generøse porsjoner. Dette burde ikke kostet 200 kroner.

Smakte det godt? Ja, ikke så verst.
Ble jeg mett? Ikke i nærheten.
Var det verdt det? Nei.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Leif55

Anmeldt 24. mai 2020 via mobile enheter

Litausk mat og litausk drikke. Zeppelinarane i helgene er supergode! Ikkje gløym å bestilla honningkake til dessert, den aleine er verd eit besøk! Anbefalar å testa ut fruktvinane, unik oppleving! Smart val av drikke på menyen, unik oppleving! Full pott og favorittstad i Bergen.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, zegunda
Anmeldt 10. desember 2019

God plass til de som liker litauisk, europeisk mat, store porsjoner. Nær alle viktige besøks stedet i Bergen, samt busstasjon, jernbanestasjon og sentrum med fløibanen, Bryggen, fisketorget. Er dere kjempe stor gruppa, kan det, dessverre, vare for trang :D

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, MarijaL127
Kristinas M, Owner på 2x2, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2019

Hei, tak for fin komentar. <3 Vi har kapasitet for 27 gjester å sitte komfortabelt. Vi tar reservasjoner, er dere en stor gruppe stående ute, er det bare å ringe og sjekke om vi har plass akurat nå. :)

Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Vi var 3 stykker som skulle ha lunsj/middag i anledning bursdagen. Servitøren Kristina har lagt merke til våre diskré gratulasjoner og jubilanten fikk servert kake på huset - det var veldig flott. Maten var av 'ekte' sorten, dvs uten kjemiske stoff og syntetiske farger. Vi spiste chicken Kiev og kålruletter. Det smakte fortreffelig! De serverer øl fra Litauen, og den er god. Vin kan ikke de importere, siden den blir for dyr å selge. Prisene er veldig ok, service perfekt. Anbefales! Jeg kommer tilbake, med forsterkninger! Takk, Kristina - du var en glimrende vertinne!

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, vestland2018
Anmeldt 4. september 2018

Mitt inntrykk av øst-europeisk mat er heller dårlig, men ble positivt overasket! Veldig god mat til en rimelig pris. Servitøren var hyggelig.

1  Takk, KariL73

Reisende som så på 2x2, så også på

Bergen, Hordaland
Bergen, Hordaland

Har du vært i 2x2? Del dine erfaringer!