Anmeldt 23. oktober 2018

Suiten i 3 etasje hadde nordisk interiør med god plass til to, men noe trang for tre. Vinduer fra tak til gulv på to hele vegger ga mye lys, men også mye innsyn. Litt lite praktisk dusjnisje hvor vannet fløt ut mot døren. Kontinental atmosfære på hotellet og veldig service minded personal. Frokosten var meget bra matmessig og hva gjaldt utvalg, men manglet nypresset appelsin juice og ny trukket kaffe. Ett hotell i særklasse burde tilby til sine frokostgjester ny trukket kaffe og te i kanner servert ved bordet. Restaurant avdelingen er delikat innredet og gir en feel good følelse. Hotellet kan absolutt anbefales og kommer gjerne igjen.

Romtips: Be om ett rom ut mot den Blå Steinen. Rom ut mot Olav Kyrresgate vil man høre støy fra trafikken.
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Nina H W
HotelNorgeByScandic, Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei Nina,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Så hyggelig å høre at du likte atmosfæren på hotellet så godt, og at personalet var service minded. Det er slike tilbakmeldinger vi etterstreber.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen,
Maren og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 9. oktober 2018

Flott hotell med nydelig frokost. Helt tomt på kveldstid så droppet å spise i restauranten alene eller ta en drink i loungen alene. Hadde enkeltmansrom og dette var veldig lite. Store vinduer fra gulv til tak.

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Westlife25
HotelNorgeByScandic, Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Hei,

Tusen takk for tilbakemelding! Vi ønsker deg velkommen igjen!

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk fint hotell med unik stemning og atmosfære. Hotellet er nyoppusset og interiøret er meget stilfullt. Veldig bra service og nydelig mat og drikke. Beliggenheten er helt perfekt midt i byen. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Inger Lise L

Hei Inger Lise,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 1. oktober 2018

Jeg bodde en natt der i forrige uke. Spiste på restaurant NOVA. Hele atmosfæren var continental, med nordisk pust. Fantastisk god service. Mat til terningkast 6. Det toppet seg med frokosten, hvor jeg satt og tenkte: jeg kan ikke huske å ha spist bedre frokost!! Svært godt utvalg, med topp kvalitet. (Og jeg reiser litt mer enn snittet).
Stedet er i seg selv en grunn til å dra til Bergen.

Romtips: Fint med utsikt utover innseilingen.
1  Takk, Getaway251056

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelige tilbakemeldinger! Å levere fantastiske gjesteopplevelser er det vi brenner for, så det gjør oss svært stolt når vi får så gode skussmål!
Vi håper å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 24. september 2018

En natt på hotell Norge, der den minnerike rulle trappen tar deg opp i tredje etasje og til innsjekking. Et fint oppgradert, lekkert, stilfullt og litt kult hotell interiør møter deg. Fine farger, spennende sittegrupper og mange steder å slå seg ned.
Vi fikk ikke prøvd noen av spisestedene denne gang dessverre, men fikk en fantastisk frokost. Utvalg, kvalitet og hyggelige omgivelser, sammen med veldig oppmerksomme og blide ansatte, gjør nok at hotellet kan tilby kanskje den beste frokosten i hele hotell Norge.

Hotellrommet vi fikk var noe oppgradert med utsikt fra åttende rett ut på Torgalmenningen. Bortsett fra at vi ikke så sjøen......(er vel ikke mulig fra hotellet... :) ), må vel utsikten være den beste i Bergen. Rommet var nytt og lekkert, med fine og behagelige, duse fargekombinasjoner, smakfullt lyssatt og praktisk. Ikke stort men med god rom løsning, hyggelig sittegruppe og deilig king size seng. Badet er også ganske lite, men praktisk og får pluss for at man har kuttet ut alle disse plast flaskene for såpe og annet.
Vi opplevde ikke støy verken fra torget utenfor en lørdagskveld eller fra hotellets egne lokaler eller fra korridor. Dog burde det vært satt på noe lyddempende materiale på døren til badet.
Innsjekkingen skar seg litt for oss, da vi ble tildelt feil romtype av en litt usikker men velmenende ansatt. Men feilen ble raskt ryddet opp i av en proff og hyggelig ansatt som kom til da vi kom tilbake fra det "gale" rommet.

Vi kommer gjerne tilbake !

1  Takk, otomlie
HotelNorgeByScandic, Leder  på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2018

Dear Sir/madam,

Thank you for your great review! We hope to welcome you back to Hotel Norge in the future!

Best regards, Mia & The Hotel Norge team