Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

For eit hotell!Fantastisk interiør, fantastisk rom,perfekt lokasjon! Beste hotellfrokosten eg har opplevd. Bestilte bord til cafe Norge, tenkte egentlig at det var lite utvalg på menyen, men det trengst ikkje stort utvalg når det man får servert er heilt nydelig! Veldig hyggelig personale! Anbefalast!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Veronica S
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Hei Veronica,
Tusen takk for fine ord og for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det er utrolig hyggelig å høre at du var så fornøyd med rom, interiør, beliggenhet, frokost og mat forøvrig.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen,
Maren og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Jeg var der med min datter som er vegetarianer. Vi fikk begge 2 den beste frokosten vi har spist i Norge i dette tusenåret. Tenk at både en kjøtt eter og en vegetarianer kan være enig om samme plassen. Så er der i Bergen og ser etter frokost er dette stedet.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, KnutH248
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Hei Knut,
Tusen takk for fine ord, og for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det setter vi stor pris på. Det er utrolig hyggelig å høre at både du og din datter var så fornøyd med frokosten her hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!
Hilsen Maren og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 23. oktober 2018

Suiten i 3 etasje hadde nordisk interiør med god plass til to, men noe trang for tre. Vinduer fra tak til gulv på to hele vegger ga mye lys, men også mye innsyn. Litt lite praktisk dusjnisje hvor vannet fløt ut mot døren. Kontinental atmosfære på hotellet og veldig service minded personal. Frokosten var meget bra matmessig og hva gjaldt utvalg, men manglet nypresset appelsin juice og ny trukket kaffe. Ett hotell i særklasse burde tilby til sine frokostgjester ny trukket kaffe og te i kanner servert ved bordet. Restaurant avdelingen er delikat innredet og gir en feel good følelse. Hotellet kan absolutt anbefales og kommer gjerne igjen.

Romtips: Be om ett rom ut mot den Blå Steinen. Rom ut mot Olav Kyrresgate vil man høre støy fra trafikken.
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Nina H W
HotelNorgeByScandic, Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei Nina,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Så hyggelig å høre at du likte atmosfæren på hotellet så godt, og at personalet var service minded. Det er slike tilbakmeldinger vi etterstreber.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen,
Maren og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 9. oktober 2018

Flott hotell med nydelig frokost. Helt tomt på kveldstid så droppet å spise i restauranten alene eller ta en drink i loungen alene. Hadde enkeltmansrom og dette var veldig lite. Store vinduer fra gulv til tak.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Westlife25
HotelNorgeByScandic, Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Hei,

Tusen takk for tilbakemelding! Vi ønsker deg velkommen igjen!

Beste hilsener,
Mia & Hotel Norge teamet

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk fint hotell med unik stemning og atmosfære. Hotellet er nyoppusset og interiøret er meget stilfullt. Veldig bra service og nydelig mat og drikke. Beliggenheten er helt perfekt midt i byen. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Inger Lise L

Hei Inger Lise,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake!

Beste hilsener,
Mia & Hotel Norge teamet