Destinia.com
Trip.comUSD 204
120125 av 313 anmeldelser
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Allerede fra du kommer inn hovedinngangen, får øyekontakt med DJen som spiller musikk fra en liten scene på venstre side og tar rulletrappen opp til receptionen, så må du minne deg selv på at du er i Bergen og ikke i en europeisk storby av større format.

Dette er rett og slett blitt et fantastisk Hotel. Personlig så måler jeg hotellene utfra tre enkle kriterier, seng, badet og maten. Hotellet består disse med god margin. Også liker jeg detaljer som speilet som kan skyves foran vinduet inn til badet, USB kontakter til lading og den flotte utsikten.

Takk, joivha66
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. desember 2018

Hei,
Tusen takk for fine ord, og for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Så hyggelig å høre at du liker hotellet så godt, og at både seng, bad og mat lever opp til forventningene.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

For ett vakkert hotell. Vi har virkelig kost oss i norges vakreste by. Lekkert hotell, delikat!
Frokosten på hotellet var virkelig en høydare. Lekker spisesal, luftig og flott rom. Maten var kjempe god.
Vi kommer garantert tilbake!

Takk, mallamareno50
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Hei,
Tusen takk for fine ord, og for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Veldig hyggelig å høre at dere likte hotellet, interiøret og maten så godt. Det betyr mye for oss.
Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 3. desember 2018

Utrolig at et "luksus" hotell kan ha så mange detaljer som ikke fungerer. Har bodd på dette hotellet i mange år og så frem til å bo dere etter totalrenoveringen.
Inntrykket begynte dårlig, første etage er det restaurant, luktet stekt fisk i hele området, minner mer om et gatekjøkken når du kjenner matlukt konstant når du skal ut og inn i hotellet.
Rulletrappen opp til etg 3, for innsjekk, minst innsjekkingsskanke som jeg noen gang har opplevd, og selsvagt med kø.
Så kommer det som er store prodblemet, får tildelt rom i 8. etg, lite men flott rom. Helt til det skal henges opp skjorter og dress etc.
Finnes ikke garderode skap, kun noen kleshengere og en knagg som det gikk en skjorte og en dress på. Resten måtte ligge i kofferten som måtte ligge på gulvet. Selsvagt ingen plass til koffert.
Iskaldt badegulv uten noen mulighet til regulering
Nok 1.711 for dette er et ran. Kommer overhode ikke til å vurdere dette hotellet igjen. Kan ikke forestille meg hvordan et par skulle klare og få hengt opp sine fest klær på slike rom.
Det som i tillegg toppet det hele, var at jeg fikk beskjed at mine fordeler iScandic kjeden ikke gjelder her, grunnet dette var et spesial hotell. Flott, medlem av kjeden og så gjelder ikke fordeler på hotellene.

Dato for oppholdet: november 2018
3  Takk, Terjetso
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Hei Terje,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Bare slik kan vi bli bedre.
Med vennlig hilsen
Maren og resten av teamet

Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

For eit hotell!Fantastisk interiør, fantastisk rom,perfekt lokasjon! Beste hotellfrokosten eg har opplevd. Bestilte bord til cafe Norge, tenkte egentlig at det var lite utvalg på menyen, men det trengst ikkje stort utvalg når det man får servert er heilt nydelig! Veldig hyggelig personale! Anbefalast!

1  Takk, Veronica S

Hei Veronica,
Tusen takk for fine ord og for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det er utrolig hyggelig å høre at du var så fornøyd med rom, interiør, beliggenhet, frokost og mat forøvrig.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Jeg var der med min datter som er vegetarianer. Vi fikk begge 2 den beste frokosten vi har spist i Norge i dette tusenåret. Tenk at både en kjøtt eter og en vegetarianer kan være enig om samme plassen. Så er der i Bergen og ser etter frokost er dette stedet.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, KnutH248
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei Knut,
Tusen takk for fine ord, og for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det setter vi stor pris på. Det er utrolig hyggelig å høre at både du og din datter var så fornøyd med frokosten her hos oss.
Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!
Hilsen Maren og resten av Hotel Norge-teamet