3 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 213
travelup.comUSD 215
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Dette var en positiv overraskelse. Et fint rom, alt er nyoppusset de siste 2 årene så alt virket. Utrolig god seng. Sov som en stein. Ingen arbeidsplass på rommet var en ulempe. Utrolig bra med sitteplasser i grupper rundt resepsjonen og god frikost!
Bor gjerne her igjen. Litt dyrt kanskje eneste negative.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, bj_rnegilt
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei Håvard,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det setter vi pris på!
Det er veldig hyggelig å høre at du sov så godt og koste deg med frokosten vår.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!
Maren og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 16. januar 2019

Etter å ha spist god mat, bestemmer vi oss for å teste ut baren i andre etasje på Hotel Norge by Scandic. Her er det stilig interiør og luftig atmosfære. Liker absolutt alt. Hyggelig betjening. Vi koser oss med vin og hverandres selskap. Hit kommer vi gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Anne H
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hei Anne,
Tusen takk for fine ord og for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det er veldig hyggelig å høre at dere hadde det så fint hos oss.
Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning!
Med vennlig hilsen, Maren og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Besøkte Bergen under lysmesse.
Gikk for en sentral plassering.
Ble møtt av en arrogant isdronning i resepsjonen. Fikk som belønning et lite rom mot bakgården. Design og utforming på rommer var skuffende - irriterende lampe som hang i ansiktshøyde midt i gåpassaje. At dette er et hotell i luksussegmentet er uforståelig.
Frokost var tømt for det meste en time før avslutning. Flott bar i andre etasje. Det finnes mange andre hotell med bedre kvalitet i Bergen.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, Puntertrip
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Hei Puntertrip,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss! Bare slik kan vi bli bedre.
Vi håper vi får sjansen til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!
Maren og resten av teamet

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Har gledd meg til å få prøve Hotell Norge etter oppussing - og ble ikke skuffet. For det første - servicen var helt topp - hyggelig betjening over alt. Vi hadde et fantastisk flott rom i 10. etasje med sittegruppe, en stor østvendt balkong og nydelig utsikt mot vannet. Lekkert flislagt bad og svært gode senger - husk å ha klokka på ringing så du ikke forsover deg ;) Frokosten var helt prima - egg i alle varianter, da er jeg fornøyd - må også nevne broccolisalaten som var knallgod. Hotellet er svært smakfullt innredet - spesielt når du tar rulletrappen opp til innsjekk - og kommer inn i lobbyen med sin magiske belysning - kult. Vi hadde ikke lyst å forlate hotellet i det hele tatt, men vi skulle på show om kvelden, men valgte å komme tilbake til hotellet rett etter showet for å møte gode venner i hotellbaren - og koste oss i "trappene" - her var det fullt liv på kvelden med egen DJ som spilte musikk. Vi fikk desverre ikke tid til å prøve restauranten, så denne får vi teste ved neste anledning, for vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Bente F

Hei Bente,
Tusen takk for fine ord og for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det er veldig hyggelig å høre at dere hadde et så fint opphold hos oss.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!
Maren og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 3. januar 2019

Jeg hadde gledet meg til å bo på et nytt og oppfrisket Hotel Norge i Bergen. Jeg var på en forretningsreise og skulle ut på kvelden.
Rommet var fint stylet, hadde fint møblement - men er omtrent som en togkupè i størrelse. Altfor trangt. Utsikten /innsyn var rett inn i en bank rett over gaten. Godt med trykk i dusjen og stort pluss for balsam. Håndklær og sengetøy hadde god kvalitet og det var strykebrett på rommet.
Jeg var på rommet klokken 0330. 0530 begynte de å feie gatene med en svært støyende maskin rett utenfor (jeg hadde rom i 7. etasje). Svært irriterende..

Alt i alt er min vurdering gjennomsnittlig fordi prisen er så stiv i forhold til hva man får. Det som tippet denne vurderingen til "average" er likevel at jeg måtte betale 150,- NOK i tillegg til ca 2000 NOK for å få sjekke inn på rommet klokken 11.

Servicen var upåklagelig hos personalet og alt i alt var det et positivt opphold. Neste gang jeg er i Bergen vurderer jeg noe annet. Og jeg er i Bergen ofte..

Romtips: Høyt opp - ut mot parken
Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Jimpec

Hei Jimpec,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss! Bare slik kan vi bli bedre. Det er hyggelig å høre at du likte servicen og personalet så godt.
Maren og resten av teamet