Vio.com
ScandicHotels.comUSD 209
AlgotelsUSD 240
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Vi kom seint etter midnatt i julebordstiden. Først gikk vi til det vi trodde var inngangen, men bi kom rett inn på et nattklubb-dansegulv. Rygget ut igjen og gikk litt rundt med kofferter og vesker før en dørvakt klarte å rive seg løse fra en «samtale» med en julebordsgjesten og sa at om vi skulke inn var dette inngangen. Måtte bryte oss vei over dansegulvet og ta rulletrapp opp til 3 etg. hvor der også ravet rundt berusede gjester blandet barene der før vi forstod hvor resepsjonen var. Rommet var kansellert siden vi kom etter midnatt. Etter mye frem og tilbake fikk vi et rom. Skuffende det også, typisk Scandic. Lite rom, ikke arbeidsbord, ikke garderobeskap, ingen sted å sitte kun en hengestol. Bad med dispenser og ikke hva en forventer av et 5 stjerners hotel.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Roald N
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Hei Roald,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss! Det setter vi pris på!
Julebordsesongen er alltid litt spesiell med en god blanding av julebordsgjester og boende gjester, og det kan til tider bli ganske fullt på huset.
Håper vi får ønske deg velkommen tilbake på en annen tid av året!
Maren og resten av teamet

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Dette var en positiv overraskelse. Et fint rom, alt er nyoppusset de siste 2 årene så alt virket. Utrolig god seng. Sov som en stein. Ingen arbeidsplass på rommet var en ulempe. Utrolig bra med sitteplasser i grupper rundt resepsjonen og god frikost!
Bor gjerne her igjen. Litt dyrt kanskje eneste negative.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, bj_rnegilt

Hei Håvard,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det setter vi pris på!
Det er veldig hyggelig å høre at du sov så godt og koste deg med frokosten vår.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!
Maren og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 16. januar 2019

Etter å ha spist god mat, bestemmer vi oss for å teste ut baren i andre etasje på Hotel Norge by Scandic. Her er det stilig interiør og luftig atmosfære. Liker absolutt alt. Hyggelig betjening. Vi koser oss med vin og hverandres selskap. Hit kommer vi gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Anne H
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hei Anne,
Tusen takk for fine ord og for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det er veldig hyggelig å høre at dere hadde det så fint hos oss.
Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning!
Med vennlig hilsen, Maren og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Besøkte Bergen under lysmesse.
Gikk for en sentral plassering.
Ble møtt av en arrogant isdronning i resepsjonen. Fikk som belønning et lite rom mot bakgården. Design og utforming på rommer var skuffende - irriterende lampe som hang i ansiktshøyde midt i gåpassaje. At dette er et hotell i luksussegmentet er uforståelig.
Frokost var tømt for det meste en time før avslutning. Flott bar i andre etasje. Det finnes mange andre hotell med bedre kvalitet i Bergen.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, Puntertrip
HotelNorgeByScandic, Public Relations Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2019

Hei Puntertrip,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere oss! Bare slik kan vi bli bedre.
Vi håper vi får sjansen til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!
Maren og resten av teamet

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Har gledd meg til å få prøve Hotell Norge etter oppussing - og ble ikke skuffet. For det første - servicen var helt topp - hyggelig betjening over alt. Vi hadde et fantastisk flott rom i 10. etasje med sittegruppe, en stor østvendt balkong og nydelig utsikt mot vannet. Lekkert flislagt bad og svært gode senger - husk å ha klokka på ringing så du ikke forsover deg ;) Frokosten var helt prima - egg i alle varianter, da er jeg fornøyd - må også nevne broccolisalaten som var knallgod. Hotellet er svært smakfullt innredet - spesielt når du tar rulletrappen opp til innsjekk - og kommer inn i lobbyen med sin magiske belysning - kult. Vi hadde ikke lyst å forlate hotellet i det hele tatt, men vi skulle på show om kvelden, men valgte å komme tilbake til hotellet rett etter showet for å møte gode venner i hotellbaren - og koste oss i "trappene" - her var det fullt liv på kvelden med egen DJ som spilte musikk. Vi fikk desverre ikke tid til å prøve restauranten, så denne får vi teste ved neste anledning, for vi kommer garantert tilbake.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Bente F

Hei Bente,
Tusen takk for fine ord og for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det er veldig hyggelig å høre at dere hadde et så fint opphold hos oss.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning!
Maren og resten av Hotel Norge-teamet