3 personer ser på dette hotellet
Agoda.comUSD 199
ScandicHotels.comUSD 199
Lol.travelUSD 233
Anmeldt 13. juli 2020

Flott hotell og me fekk oppgradert romKjempegoe frokost i desse corona tider. Reint og fint. Veldig sentralt. Det var bra med garasje i kjelleren Einaste som var dumt var at der var mye vegarbeid. Så der var litt vanskelig å finne innkjørselen. Det blir vel bedre etterhvert

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, FarAway713207
Hotel Norge, General Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hei ,

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic!

Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss, og at du synes hotellet er fint, beliggenheten bra og servicen likeså.

Vi håper å se deg igjen snart!

Med vennlig hilsen Shaima og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 3. mars 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
HotelNorgeByScandic, Front Office Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mars 2020

Anmeldt 1. mars 2020 via mobile enheter

Vi feiret bryllupsdag i Bergen og fikk hotellovernatting i gave av våre døtre. Ved innsjekking ble rommet oppgradert til et rom med utsikt og balkong mot Lille Lundegårdsvann. Synd det var feil årstid å sitte ute! Frokosten var helt unik! Alt du kan ønske deg og mer til, samt svært hyggelig betjening, gjorde dette til en flott start på dagen. Rommet var stort og helt stille, vi hørte ingen trafikk eller annen lyd.
Dette blir vårt favoritt hotell i Bergen med utrolig sentral beliggenhet i tillegg.

1  Takk, MeretheLervag
HotelNorgeByScandic, Front Office Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2020

Kjære Merethe,

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding! Det gleder oss å høre at vi kunne være med å bidra til en fantastisk feiring! Vi ser frem mot å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Beste hilsener,
Mia og resten av Hotel Norge teamet

Anmeldt 12. februar 2020

Dette hotellet overgikk alle forventninger. Vi bodde i øvre etasje med utsikt mot torgallmenningen, og det gjorde noe med hele rommet. Veldig rent rom, god seng og svært god frokost. Her kommer vi igjen!

1  Takk, ElseK0
HotelNorgeByScandic, Front Office Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Kjære Else,
Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss, og at du synes hotellet er fint, beliggenheten bra og frokosten likeså.
Vi håper å se deg igjen snart!
Med vennlig hilsen Mia og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 4. februar 2020 via mobile enheter

Var gjest på hotell Norge under et arrangement for en stund tilbake.
Maten var grei. Men serveringen elendig! Noen fikk maten når andre var ferdig med den. Og det var på samme bord! Servitørene klarte ikke å rydde unna for hvert måltid. Alt ble forsinket. Når det gjelder alkoholfire alternativ er dette en skam for landet! En type alkoholfi øl og etter mye om og men klarte de å finne en flaske med alkholfri vin. Kun TO alternativer! Latterlig.
Før ombyggingen var servitørene fantastiske! De visste hva de holdt på. De serverte alt du kunne ønske deg og mer til.
Jeg lurte fatisk på å spørre servitøren på vårt bord om han hadde lov til å sjenke.
Han var ikke mange dagene over 18 år.
Nei. Fra ettertiden er det slutt for meg å gå på hotell Norge. Takk for meg og takk for alt!

Dato for oppholdet: januar 2020
2  Takk, T0rst1
HotelNorgeByScandic, Front Office Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2020

Hei,
Takk for at du tok deg tid til å vurdere oss. Bare slik kan vi bli bedre. Å sørge for at våre gjester får en fin opplevelse er vår førsteprioritet, så vi tar tilbakemeldingen din svært seriøst. Ta gjerne direkte kontakt med hotellet og spør etter F&B-sjefen vår, så vi får nøstet opp i dette. Send e-post til: hotelnorge@scandichotel.com
Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen,
Mia og resten av teamet