2 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
FindHotelUSD 207
ScandicHotels.comUSD 186
Anmeldt 22. juli 2020

Vi hadde booket 2 stk. Grande King Balcony rom. Begge rommene var i 9. etasje med utsikt over Lille Lundegårdsvann. Rommene var ikke klare til innsjekk kl. 15:00 men dette ble løst med at vi fikk slå oss ned med kaffe og en sen lunsj i Cafe Norge i 1. etg. Ble mottatt av en hyggelig resepsjonist som gjorde et svært godt førsteinntrykk!

Garasjen i kjelleren har begrenset med plasser men vi fikk plass til bilen. Noe trangt hvis man har en større bil, men helt OK. Heis rett opp til hotellet. Ikke alle automatiske døråpnere som fungerte, så fint hvis dette sjekkes. Ladeplasser til Tesla finnes. Skulle gjerne ha sett at garasjen var reservert hotellets gjester da nærmeste garasje er Klostergarasjen som er et stykke unna. Alternativt ved bussterminalen/Bergen Storsenter.

Rommene var flotte og store. Ikke all design og løsninger som falt i smak, men alt i alt en bra opplevelse. Minimalt med støy og fin mulighet til å kunne sitte utendørs da rommet hadde en flott balkong med sittegruppe. Ellers supert renhold!

Frokostområdet holdt en bra standard i Coronatider. God informasjon fra hovmester! Veldig mye mennesker men personalet ryddet kontinuelig, og det var alltid ledige bord å oppdrive. Tilsvarende for Cafe Norge i 1. etg. Spiste både lunsj og middag her. Kan absolutt anbefales!

Hotel Norge leverte et super opplevelse for tre dager i Bergen. Vil man bo sentralt men alle fasiliteter rundt seg kan Hotel Norge anbefales!

1  Takk, jonasveiberg
Hotel Norge, General Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hei Jonas,

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic!

Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss, og at du synes hotellet er fint, beliggenheten bra og servicen likeså.

Vi håper å se deg igjen snart!

Med vennlig hilsen shaima og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 20. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020

Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldt 17. juli 2020

Vi hadde en dårlig opplevelse på et annet hotell i sentrum, så vi valgte å bytte til Hotell Norge. Det er den beste avgjørelsen vi gjorde i ferien. Vi fikk lov til å sjekke inn kl 10.00, rommet var rent og moderne. Vi hadde kingsize seng og den var veldig god. Opplevde betjeningen som oppmerksomme og veldig hyggelige. Frokosten var også veldig god. Vi kom mens det var restriksjoner, men de løste det på en fin måte. Opplevde også dagen hvor det ikke var restriksjoner på frokosten. Det løste de også veldig bra. Alt i alt. Tipp topp! Neste gang vi skal til Bergen, vet vi hvor vi skal bo.

1  Takk, 81siljet

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic!

Vi håper å se deg igjen snart!

Med vennlig hilsen Shaima og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 17. juli 2020

Personell kan ikke norsk. Kan ingenting om Bergen, har null stolthet eller hjerte for gjestene på hotellet. Hotellet serverer kokt eller stekt egg til frokost. Kan ikke servere eggrøre fordi « we do not have scrambled eggs». De so jobber på dette hotellet kunne like gjerne ha vært roboter!

Takk, NRTBG
Hotel Norge, General Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Kjære Gjest ,

Takk for at du tok deg tid til å vurdere oss . Vår fremste prioritet er at alle gjester nyter sitt opphold hos oss, derfor tar vi all kritikk til etteretning.

Jeg vil ta din opplevelse videre til teamet vårt og ta opp problemet. Takk for at du gir beskjed og gir oss muligheten til å forbedre dette i fremtiden.

Med Vennlig hilsen,

Shaima and resten av Teamet