2 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
Booking.comUSD 208
FindHotelUSD 211
Anmeldt 5. oktober 2020

Hvis vi bare vil ha et lite avbrekk i hverdagen, ender vi opp på Hotell Norge. Servicen er ypperlig og dersom de har kapasitet, oppgraderer de alltid. Frokosten er formidabel og i oktober åpner badet!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Hjørdis T
Hotel Norge, General Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Hei Hjørdis,

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic!

Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss, og at du synes hotellet er fint, beliggenheten bra og servicen likeså.

Vi håper å se deg igjen snart!

Med vennlig hilsen Shaima og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Bare helt fantastisk. Alt fra innsjekk, service, hyggelig personale, mat, rom, utsikt. Kanskje det beste rommet vi har hatt «ever». Nydelig utsikt mot Fløyen, Ulriken,lille Lungårsvann, Blomster paviljongen. Vi kommer igjen selv om vi bor i Bergen

Takk, eivindr2017
Hotel Norge, General Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2020

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss.
Vi håper å se deg igjen snart! Med vennlig hilsen Shaima og resten av Hotel Norge-teamet.

Anmeldt 14. september 2020

Fine rom, nyoppusset. God frokost og topp service. Smarte løsninger og stilig innredning av rommene. God koronakontroll, så vi følte oss godt tatt vare på. Betjeningen veldig serviceinnstilt, trivelig atmosfære. Anbefales.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Tore-bo2
Hotel Norge, General Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2020

Hei Tore,

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse av Hotel Norge by Scandic med oss!

Vi gleder oss til å ønkse deg velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,

Shaima og resten av Hotel Norge teamet .

Anmeldt 12. september 2020

Overnattet to døgn på rom 975 som har balkong med utsikt over Bergen.
Lite rom, men greit når det er en person. Savnet skrivebord.
Bra renhold på rommet.
Den beste med oppholdet var frokosten. En av de bedre hotell frokoster jeg har sett på lenge. Veldig hyggelig personale.

Romtips: 975 rom med balkong
Takk, Marianne M

Hei Marianne,

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic!

Vi håper å se deg igjen snart!

Med vennlig hilsen shaima og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Beliggenheten på dette hotellet er svært bra. Servicen er grei, rommene er nokså nyoppusset og fine, frokosten er ok. Vi bestilte rom med utsikt. Bare synd vinduene var svært skitne. Her har det vært noen på ferde som har null peiling på vindusvask eller så har de ikke vært vasket på en god stund. Slikt trekker ned helhetsinntrykket på hotellet.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 702kristink
Hotel Norge, General Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic!

Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss. Vår fremste prioritet er at alle gjester nyter sitt opphold hos oss, derfor tar vi all tilbakemelding til etteretning. Jeg vil ta dette videre til teamet vårt og ta opp problemet.

Takk for at du gir beskjed og gir oss muligheten til å forbedre dette i fremtiden.Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen Shaima og resten av Hotel Norge-teamet.