5 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 231
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell med fine, rene rom og god seng. Vi parkerte el-bil under hotellet 250 kr i døgnet og fikk dobbelt rom (to rom med dobbeltseng som det var dør imellom. Frokosten var veldig bra.
Litt minus at det var varm på rommet selv om vi skrudde ned varmen og at for få bade i bassenget måtte man ha booket på forhånd. Veldig bra beliggenhet. Kommer gjerne tilbake

Romtips: Booke tid for spa og svømmetid før ankomst
Takk, 676helenem
Hotel Norge, General Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei,

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse av hotellet med oss!

Vi er svært glad for å høre at du har hatt et fint opphold og gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,

Shaima & Hotel Norge teamet

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Har bodd der i tre uker tidligere uten så bra opplevelse, og tenkte å gi det en ny sjanse. Verdens fineste resepsjon, rommene er også bra, men du kan ikke skru ned eller av bråkete vifter som styrer temp, termostaten er nesten uleselig i alle rom, og endrer ikke problemet. Kundeservice trenger en alvorlig gjennomgang, bestilte et spesifikt rom som skulle være ledig ved bestilling, men borte når jeg kom. Hver gang du gjør noe som kan koste noe, må du dra kortet, som eks sen utsjekk. Normalt kommer jo dette på regningen til slutt. Har du dårlig tid og ber resepsjonen bestille taxi, kan du legge til grunn at den ikke er bestilt, skjedde i alle fall med mine tre bestillinger. Reiser du på reiseregning får du en haug med bilag for et opphold, mot en regning andre steder.

1  Takk, 635thomask
Hotel Norge, Daglig leder på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Kjære gjest,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss etter ditt opphold! Dette er med på å gjøre oss bedre!

Det er veldig leit å lese at det var utfordringer under ditt opphold og med kundeservice. Vi kan forsikre deg om at tilbakemeldingen din deles videre internt. Kun slik kan vi forbedre vår produkt og service.

Veldig kjekt å høre at du syntes hotellet er supert og med et herlig design!

Håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake og gi deg en uforglemmelig opplevelse.

Vennlig hilsen,
Sivert og resten av Hotel teamet.

Anmeldt 29. juni 2021

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Hotel Norge, General Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Anmeldt 28. juni 2021

Hotel Norge er relativt nyoppusset og har gode felles-fasiliteter og rom, men det er OK og ingen luksus. Imidlertid er hotellet stort og under mitt besøk nær fullbooket. Det betyr mye folk, stresset personal under frokost og man får ikke noe ekstra. Her henter du kaffen din selv, for å si det slik. Selv ønsket jeg en avis lørdag til frokost, men det hadde man ikke tilgjengelig, ikke engang i resepsjonen. Det er, for å være ærlig, ikke imponerende. Hyggelig personale, særlig nede i SPAet.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Henning Warnber... K

Hei Henning,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding i etterkant av ditt opphold hos oss, Det setter vi stor pris på!

Vi er svært glad for å høre at du syntes våre felles fasiliteter og rom er gode!

Det er trist å lese at dere opplevde våre ansatte under frokosten som stresset. Vi jobber hele tiden for å gjøre en god jobb og for å tilfredstille våre gjester. Dessverre ser det ikke ut til at vi har klart dette i deres tilfelle, og det ønsker vi å beklage.

Vi får til vanlig mye skryt av våre ansatte i frokosten, og vi tar med din tilbakemelding videre for å kunne yte den servicen dere som gjester hos oss forventer og fortjener.

Enten du nyter vår frokostbuffé, slapper av på rommet eller besøker oss for et møte, kan du logge deg på PressReader når du bor hos oss og velge mellom over 5000 aviser og blader på 60 språk gratis. Vi tar din tilbakemelding videre om at det er ønskelig med papir-avis på hotellet.

Vi ser frem mot å ønske dere velkommen tilbake.

Vennlig hilsen,
Sivert & resten av teamet

Anmeldt 28. juni 2021

Veldig fornøyd med oppholdet mitt på hotell Norge.
Kjempegod frokost, stort utvalg og rent og fint i frokostsalen. Hyggelig betjening i resepsjonen.
Det eneste som var skuffende var at bassenget og SPA-behandlingene var forbeholdt de over 16 år.
At ungdom under 16 år kun har adgang til bassenget mellom kl 08 og 10 om morgenen, var en skikkelig nedtur for oss, som har ungdom som liker å sove litt lenger om morgen, og som kunne tenkt seg å benytte bassenget om ettermiddagen/kvelden. Bassenget var hovedgrunnen til at vi valgte Hotell Norge, og vi ble derfor litt skuffet da vi oppdaget at ungdom på 14 år ble regnet som barn, og derfor ikke kunne benytte seg av bassenget.

1  Takk, iren500

Hei ,

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic!

Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss, og at du synes hotellet er fint, beliggenheten bra og servicen likeså.

Vår fremste prioritet er at alle gjester skal ha et utmerket opphold, derfor tar vi alle tilbakemelding til etterretning.

Det er Artesia som driver The Pool & Spa på hotellet.

Vi håper du velger å komme tilbake ved en senere anledning, slik at vi får mulighet til å rette opp igjen inntrykket av hotellet vårt.

Takk for at du gir beskjed og gir oss muligheter til å unngå dette i fremtiden.

Med vennlig hilsen,

Shaima og resten av Hotel-teamet