3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 242
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Hadde gledet oss til to netter på Hotel Norge etter et fantastisk opphold på Børs hotel. Flott i felles områdene og fine rom ved første øyekast, men dessverre veldig dårlig renhold på de to dobbeltrommene vi hadde bestilt. Ga beskjed til resepsjonen som skulle videreformidle dette til renholderne. Traff på renholderne neste morgen da de var igang med vasking av rommene, jeg spurte dem om de hadde fått noen beskjed av resepsjonen, men det hadde de ikke. Så ingen kommunikasjon og elendig vask. Kaos under frokost med stressede personale. Vente på heis i hundre år.
Bra system med booking av basseng og deilig bassengområde.

Takk, Torden27
Hotel Norge, Daglig leder på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for tilbakemeldingen fra deg. Vi er lei oss for at oppholdet ikke stod til forventningene.

Rengjøring er utrolig viktig for oss, og vi setter pris på at du deler dine kommentarer når vi ikke lever opp til våre forventede standarder. Da får vi en mulighet til å følge opp hvor problemene oppstår og kan sikre at det ikke skjer igjen.

Jeg har tatt tilbakemeldingen din angående frokosten med F&B Manager slik at vi kan iverksette tiltak for å forbedre opplevelsen under frokosten! Takk igjen for at du tok deg tid til å skrive til oss slik at vi har sjansen til å forbedre oss til ditt neste besøk!

Ellers er det veldig hyggelig å lese at du syntes våre felles områder er flotte og fine rom på hotellet!

Håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved neste anledning.

Vennlig hilsen,
Sivert og resten av Hotel teamet

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell med fine, rene rom og god seng. Vi parkerte el-bil under hotellet 250 kr i døgnet og fikk dobbelt rom (to rom med dobbeltseng som det var dør imellom. Frokosten var veldig bra.
Litt minus at det var varm på rommet selv om vi skrudde ned varmen og at for få bade i bassenget måtte man ha booket på forhånd. Veldig bra beliggenhet. Kommer gjerne tilbake

Romtips: Booke tid for spa og svømmetid før ankomst
Takk, 676helenem
Hotel Norge, General Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Hei,

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele din opplevelse av hotellet med oss!

Vi er svært glad for å høre at du har hatt et fint opphold og gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen,

Shaima & Hotel Norge teamet

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Har bodd der i tre uker tidligere uten så bra opplevelse, og tenkte å gi det en ny sjanse. Verdens fineste resepsjon, rommene er også bra, men du kan ikke skru ned eller av bråkete vifter som styrer temp, termostaten er nesten uleselig i alle rom, og endrer ikke problemet. Kundeservice trenger en alvorlig gjennomgang, bestilte et spesifikt rom som skulle være ledig ved bestilling, men borte når jeg kom. Hver gang du gjør noe som kan koste noe, må du dra kortet, som eks sen utsjekk. Normalt kommer jo dette på regningen til slutt. Har du dårlig tid og ber resepsjonen bestille taxi, kan du legge til grunn at den ikke er bestilt, skjedde i alle fall med mine tre bestillinger. Reiser du på reiseregning får du en haug med bilag for et opphold, mot en regning andre steder.

1  Takk, 635thomask

Kjære gjest,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss etter ditt opphold! Dette er med på å gjøre oss bedre!

Det er veldig leit å lese at det var utfordringer under ditt opphold og med kundeservice. Vi kan forsikre deg om at tilbakemeldingen din deles videre internt. Kun slik kan vi forbedre vår produkt og service.

Veldig kjekt å høre at du syntes hotellet er supert og med et herlig design!

Håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake og gi deg en uforglemmelig opplevelse.

Vennlig hilsen,
Sivert og resten av Hotel teamet.

Anmeldt 29. juni 2021

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Hotel Norge, General Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Anmeldt 28. juni 2021

Hotel Norge er relativt nyoppusset og har gode felles-fasiliteter og rom, men det er OK og ingen luksus. Imidlertid er hotellet stort og under mitt besøk nær fullbooket. Det betyr mye folk, stresset personal under frokost og man får ikke noe ekstra. Her henter du kaffen din selv, for å si det slik. Selv ønsket jeg en avis lørdag til frokost, men det hadde man ikke tilgjengelig, ikke engang i resepsjonen. Det er, for å være ærlig, ikke imponerende. Hyggelig personale, særlig nede i SPAet.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Henning Warnber... K

Hei Henning,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding i etterkant av ditt opphold hos oss, Det setter vi stor pris på!

Vi er svært glad for å høre at du syntes våre felles fasiliteter og rom er gode!

Det er trist å lese at dere opplevde våre ansatte under frokosten som stresset. Vi jobber hele tiden for å gjøre en god jobb og for å tilfredstille våre gjester. Dessverre ser det ikke ut til at vi har klart dette i deres tilfelle, og det ønsker vi å beklage.

Vi får til vanlig mye skryt av våre ansatte i frokosten, og vi tar med din tilbakemelding videre for å kunne yte den servicen dere som gjester hos oss forventer og fortjener.

Enten du nyter vår frokostbuffé, slapper av på rommet eller besøker oss for et møte, kan du logge deg på PressReader når du bor hos oss og velge mellom over 5000 aviser og blader på 60 språk gratis. Vi tar din tilbakemelding videre om at det er ønskelig med papir-avis på hotellet.

Vi ser frem mot å ønske dere velkommen tilbake.

Sivert & resten av teamet