4 personer ser på dette hotellet
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
ScandicHotels.comUSD 240
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

En familie på 4 trengte et rom med 4 sengeplasser. Vi så for oss et rom der sofaen var redd opp til ungene, men fikk istedet 2 rom med tilknytning til hverandre. Helt perfekt for vårt behov.

Noe som trekker ned er tilkomst med bil. Først av alt er der lite parkeringsplasser i hotellets kjeller og man må derfor på let etter andre plasser å stå. Med en SUV med takboks på så var det dårlig tilbud da parkeringshusene i Bergen har lav høyde for vår bil.

Velværeavdelingen på hotellet inkluderer badebasseng, men her var ungene kun velkomne på morgenkvisten dersom en voksen hadde betalt for opphold i avdelingen. Så det er ikke så mye som er tilrettelagt for barn her.

Noe som absolutt trekker opp er frokosten. Sett av tid til å nyte og fråtse i delikatessene.

Hotellet ligger også svært sentralt.

Takk, Jan F
Hotel Norge, General Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Jan,

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss.

Vi håper å se deg igjen snart!

Med vennlig hilsen Mia og resten av Hotel Norge-teamet.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Det er mye mulig Hotell Norge er landets beste hotell. Jeg kommer ikke på noe negativt ut over noen småting. Vårt rom var passe stort og meget behagelig. Inneklimaet var godt og lydnivået lavt. Frokosten er i en klasse for seg selv, langt over det andre Scandic-hoteller tilbyr. Veldig praktisk med parkering i kjelleren. Beliggenheten er enestående. Dette hotellet anbefales virkelig.

Takk, Jarle T

Hei Jarle,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake.

Mia
Front Office Manager

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Sur ung betjening. Reklamerer for spa og basseng på hotellet, men kunne ikke ta med meg der min 10 år gamle gutt. Fikk ikke bestilt drikke og måtte ned til restauranten, hvor det var elendig service. Helt utrolig at et slikt hotell ikke kan levere bedre.

Takk, Smiljana D
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Tusen takk for din tilbakemelding.

Mia & resten av teamet

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Et hotel som ønsker å være i verdensklasse men ikke har tilbud til noen av hotelets gjester på noe å drikke etter kl 21? Alle barer og andre tilbud, utover den utvendige baren i første etasje som hadde sprengt kapasitet (hvor vi ble bryskt avvist av en sur servitrise), er stengt! Spare penger? Familier sitter i den ellers stilge foyaeen med innkjøpte varer fra Bunnpris rundt hjørnet. Vi gledet oss til å avslutte kvelden på det kule hotellet, og måtte også ty til Bunnpris og hotelrommet.

Takk, kaareo2018

Kjære Kaare,

Tusen takk for din tilbakemelding.

Mia & resten av Hotel Norge teamet

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Begynte å mislike dette hotellet sterkt etter bare tre timer. Bestilte stort rom da vi reiser med baby, og dette er i utgangspunktet et dyrt hotell. Med stive priser får man høye forventninger, og disse ble overhode ikke innfridd.

For det første er hotellet svært uoversiktlig bygd opp, med resepsjon en etasje opp fra bakkeplan. Det er rulletrapp opp noe som ikke er spesielt praktisk med bagasje og barnevogn. Det er tre heiser og det var stort trykk på disse hver gang vi skulle ta heisen. Den ene heisen er også adskilt fra de to andre slik at folk hele tiden ikke la merke til at den var der, slik at man måtte vente enda lengre. I tillegg til a dørene stenger seg alt for raskt.

Rommet var skittent! Glassene på badet ser ikke ut som de er vasket på ukesvis. Det er også et gulvteppe som jeg la babyen ned på. Legger da merke til en enorm flekk på teppet. Vet ikke om det var oppkast eller hva. Gikk ned i resepsjonen og spurte om det var mulig å få et nytt teppe, fikk til svar at hotellet var fullt. Javel? Svarte at det er greit, men kan vi få nytt teppe? Det visste han ikke. Generelt en lite serviceinnstilt holdning. Kom en annen dame han spurte og da sa hun at de skulle fikse noe, men etter fire dager hadde vi fremdeles ikke fått nytt teppe. Resepsjonisten ble veldig overrasket over flekken da vi meldte fra ved utsjekk, så det hadde åpenbart ikke blitt meldt fra. Helt sykt at de ikke klarer å ordne noe så ekkelt og enkelt. Fikk nye glass da.

Da vi kom tilbake fra middag spurte vi om å låne vinåpner. Det var ikke bare-bare. Ble først spurt om vi ikke hadde på rommet, noe vi ikke har. Deretter at de hadde en i resepsjonen, men at de ikke kunne låne ut. Deretter ble vi sendt ned i loungebaren. Der hadde de, men ville ikke låne ut. Greit, de er ikke interessert i å miste dem. Det er greit, så jeg tilbyr å legge igjen bankkort, men det gikk fremdeles ikke. Gikk så opp i resepsjonen og tilbød og legge igjen bankkort og mobil, men da hadde de plutselig ikke vinåpner lengre. Da handler det ikke lengre om å ikke miste en vinåpner. Altså det er så elendig service på dette hotellet at jeg ikke aner hvordan de kan ha fått fire stjerner på tripadvisor.

Vannet i dusjen vekslet mellom glovarmt og kaldt. Dette gjaldt hver gang jeg dusjet i løpet av de fire dagene. Ble redd for å brenne huden ved å dusje direkte på kroppen til baby, så det turte jeg ikke.

Positivt er frokostbuffeten, som ikke åpner før 7:30 (litt sent), men er til gjengjeld også sent oppe hvis man har mulighet til å dra seg om morgenen. Beliggenheten er også god, men det er flere andre hoteller i nærheten som har minst like god beliggenhet, og neste gang jeg er i Bergen skal jeg heller prøve en av dem.

Alt i alt vil jeg helt klart ikke anbefale dette hotellet. Har bodd på svært mange sammenlignbare hoteller i Norge, og dette er i en klasse for seg på dårlig service.

2  Takk, HeleneCS88
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Hei Helene,

Tusen takk for din tilbakemelding vedrørende ditt opphold på vårt hotell.
Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å evaluere oss.

Det er veldig leit å høre at oppholdet ditt ikke levde opp til forventningene. Dette er selvfølgelig ikke vår standard og vi vil undersøke dette nærmere for å unngå at dette skjer igjen. Vi kan forsikre deg om at vi tar din tilbakemelding alvorlig og vil jobbe for å sikre og endre der det ikke har fungert så bra.

Det stemmer at vår resepsjon og lobby ligger i 3.etasje. Her kan våre gjester velge mellom å ta rulletrappen direkte opp til 3.etasje eller ta heis hvis man heller ønsker det.

Ellers er det veldig hyggelig å lese at frokostbuffeten falt i smak og at beliggenheten vår er god.

Håper vi får muligheten til å rette opp i inntrykket ditt i fremtiden og ønske velkommen ved en annen anledning.

Vennlig hilsen,
Sivert & resten av teamet