4 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 240
Anmeldt 3. august 2021

Jeg syntes å kalle ett hotell for Norge så må det være mer tradisjonelt med moderne norsk kunst og ikke gummistøvler osv og må ha mer WOOOW enn WOW, kan gjerne bo her men ja. men syntes det var kult med logoens utforming og rulletrapper.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Ole Chr T
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Kjære Ole,

Tusen takk for dintilbakemelding.
Velkommen tilbake til Hotel Norge By Scandic.

Mia & resten av Hotel Norge teamet

Anmeldt 2. august 2021

Det ble en total skuffelse å komme til og bo på Hotel Norge. Vi har bodd der før det ble "omgjort", og det var veldig bra.For det første hadde vi problemer med å kjøre inn til hotellet pga.avsperringer.jeg satt 20 min!! i mob.tlf. fra bilen for å ringe hotellet og få litt rettledning. Men nei, der var det ingen som svarte .For å gjøre historien litt kortere, jeg sprang opp i resepsjonen mens min mann kjørrte rundt for å finne parkering. Der oppe ble jeg møtt av sur og lite serviceminded personale, de såg helt motoriserte ut og lirte av deg tull og vas. Fikk oppgitt et park.hus, men de kunne ikke gi oss adressen. Hva er det for slags service? Endelig fikk vi hjelp av en vettug respsjonist, og vi kunne etter 1,5 times rot, sjekke inn. Vi hadde bestilt et romslig rom med stor balkong og ble tildelt et nærmest bøttekott med en ynkelig liten balkong. Kjøleskapet var som et svale/varmeskap, ingenting kunne kjøles ned der. jeg ba om å få et nytt rom, men da skulle du ha hørt. Nei, det var ikke mulig osv..
Elendig service av de som jobbet i resepsjonen hele veien. Det ble også forlangt 2!!! kreditkort ved innsjekk,som hun sa frøkna i respsjonen, som garanti. Er det alle som har 2 kreditkort? Jeg ga uttrykkelig beskjed om at vi mest sannsynlig skulle betale med et annet kort som min mann hadde(han var da ute for å parkere), og joda, det var helt ok. Men da vi kom og skulle sjekke ut, hadde de trukket hele beløpet på et av kortene, og det var ikke mulig å få det refundert og så betale med et annet kort. Dette gjorde oss rasende, nå fløt det virkelig over her. Jeg nevnte også at den behjelpelige resepsjonisten hadde spurt hva de kunne gjøre for oss som en liten godtgjørelse for alt tullet vi opplevde hvorpå jeg svarte at de kunne slå litt av på prisen for bøttekottet. MEN da kom det som nesten var det verste: de løy oss rett opp i ansiktet og sa at de hadde oppgradert rommet vårt!! Oppgradert? Det var nå vi selv som hadde bestilt denne type rom på deres nettsider, slettes ikke noe oppgradering fra Hotel Norge`*s side. Makan til frekke folk! Vi var sjeleglade da vi endelig kunne dra der i fra og aldri skal vi sette våre bein der igjen. Vi går tilbake til de andre hotellene vi bruker i Bergen. Og til sist: frokostsalen var en katastrofe så trangt som der var; vi stod tett i tett i kø i desse koronatider. Grei frokost, men elendig brødmat. Velg et annet hotel, folkens!

Takk, 88Berit88
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Kjære Berit,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss etter ditt opphold! Dette er med på å gjøre oss bedre!

Det er veldig leit å høre at oppholdet ditt ikke stod til din forventning. Dette er selvfølgelig ikke vår standard og vi vil undersøke dette nærmere for å unngå at dette skjer igjen.

Først og fremst er det veldig beklagelig at vi ikke fikk hjulpet dere over telefon og at det var problemer ved innsjekk. Vi svarer vanligvis raskt på telefon, så det er veldig leit at det var stor pågang når dere ringte og at dere ikke kom igjennom til oss. Det er også veldig leit å høre at det var utfordringer med å finne frem grunnet veiarbeid i Bergen sentrum.

Ellers er det veldig beklagelig å høre at det var problemer med deres bestilling. Vi har mange fornøyde gjester og jeg anser at det kanskje har skjedd en liten glipp ved deres bestilling. Kontakt oss gjerne direkte så kan vi undersøke hva som har skjedd da vi ikke har innsyn her på din bestilling.

Vi håper du hadde et greit opphold ellers, og håper at vi på tross av dette kan ønske deg tilbake en annen gang. Så skal vi gjøre vårt beste for å gi deg/dere en bedre opplevelse.

Vennlig hilsen,
Sivert og resten av teamet

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

En familie på 4 trengte et rom med 4 sengeplasser. Vi så for oss et rom der sofaen var redd opp til ungene, men fikk istedet 2 rom med tilknytning til hverandre. Helt perfekt for vårt behov.

Noe som trekker ned er tilkomst med bil. Først av alt er der lite parkeringsplasser i hotellets kjeller og man må derfor på let etter andre plasser å stå. Med en SUV med takboks på så var det dårlig tilbud da parkeringshusene i Bergen har lav høyde for vår bil.

Velværeavdelingen på hotellet inkluderer badebasseng, men her var ungene kun velkomne på morgenkvisten dersom en voksen hadde betalt for opphold i avdelingen. Så det er ikke så mye som er tilrettelagt for barn her.

Noe som absolutt trekker opp er frokosten. Sett av tid til å nyte og fråtse i delikatessene.

Hotellet ligger også svært sentralt.

Takk, Jan F
Hotel Norge, General Manager på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei Jan,

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss.

Vi håper å se deg igjen snart!

Med vennlig hilsen Mia og resten av Hotel Norge-teamet.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Det er mye mulig Hotell Norge er landets beste hotell. Jeg kommer ikke på noe negativt ut over noen småting. Vårt rom var passe stort og meget behagelig. Inneklimaet var godt og lydnivået lavt. Frokosten er i en klasse for seg selv, langt over det andre Scandic-hoteller tilbyr. Veldig praktisk med parkering i kjelleren. Beliggenheten er enestående. Dette hotellet anbefales virkelig.

Takk, Jarle T

Hei Jarle,

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding.
Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake.

Mia
Front Office Manager

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Sur ung betjening. Reklamerer for spa og basseng på hotellet, men kunne ikke ta med meg der min 10 år gamle gutt. Fikk ikke bestilt drikke og måtte ned til restauranten, hvor det var elendig service. Helt utrolig at et slikt hotell ikke kan levere bedre.

Takk, Smiljana D

Tusen takk for din tilbakemelding.

Mia & resten av teamet