2 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 186
Anmeldt 22. august 2021

Når du sjekker inn på et velrenomert hotell forventer man å å bli tatt godt imot og på en smidig måte bli geleidet til rommet, punktum. Her ble det berre heilt feil med fullt parkeringshus, langt å kjøre for å finne parkering og lang ventekø foran resepsjonen. Du pisker opp stressnivået når du må springe inn fra gata pga full garasje for så å stå 10 min i kø før en kommer til resepsjonisten bare for å spørre kor en kan parkere. Gjesten foran meg hadde samme problem og var like frustrert og stressa. Dette kan fikses med å ansette en doorman ! Synd at en ikke kan benytte spa området da det var fullt dei neste 2 dagane. Vi kom på fredag og nede på spaet ble vi fortalt at det var fullbooka til mandag. Nede i bar/lobbyen var alle bord fulle så det einaste vi kunne få var utadørs på gata. Satt der litt før vi endte opp på Friday over gata som var kjempebra.
Det som drar opp er godt isolerte rom, beliggenhet og en fantastisk frokost. Men med mer bemanning og et hei eller et smil så hadde opplevelsen blitt bedre.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, oddkennethg2019
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Kjære Odd Kenneth,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det er veldig hyggelig å høre at dere hadde likte rommene, beliggenheten og vår signaturfrokost.

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Skikkelig stilig og fresht hotell. Bra beliggenhet!
Bodde på rimeligste rom alternativ (Classic Double) og fikk et romslig rom med king size seng.
God seng! Liker at rommet har kjøleskap, strykebrett, strykejern, hårføner etc.
Fantastisk frokost <3

Minus:
Savner håndduk som kan brukes på gulvet etter dusjing.
Sentrumsnært hotell betyr bråk på kveld pga nærliggende utesteder.

Romtips: Enkelt med parkering i Kloster garasjen.
Takk, kamillakny
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Kjære Kamilla,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er veldig hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold og at rommet falt i smak.

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Synes dette hotellet ble for stort og upersonlig.Følte nesten de i resepsjonen var roboter. De andre scandic hotellene jeg har vært på har hatt en helt annet nærhet til oss som bor på hotellet.Her gikk alt på autopilot.Også et minus at vi kun hadde 30 min.på frokosten

Takk, 661sisseld

Kjære Sissel,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Mia & resten av teamet

Anmeldt 3. august 2021

Jeg syntes å kalle ett hotell for Norge så må det være mer tradisjonelt med moderne norsk kunst og ikke gummistøvler osv og må ha mer WOOOW enn WOW, kan gjerne bo her men ja. men syntes det var kult med logoens utforming og rulletrapper.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Ole Chr T

Kjære Ole,

Tusen takk for dintilbakemelding.
Velkommen tilbake til Hotel Norge By Scandic.

Anmeldt 2. august 2021

Det ble en total skuffelse å komme til og bo på Hotel Norge. Vi har bodd der før det ble "omgjort", og det var veldig bra.For det første hadde vi problemer med å kjøre inn til hotellet pga.avsperringer.jeg satt 20 min!! i mob.tlf. fra bilen for å ringe hotellet og få litt rettledning. Men nei, der var det ingen som svarte .For å gjøre historien litt kortere, jeg sprang opp i resepsjonen mens min mann kjørrte rundt for å finne parkering. Der oppe ble jeg møtt av sur og lite serviceminded personale, de såg helt motoriserte ut og lirte av deg tull og vas. Fikk oppgitt et park.hus, men de kunne ikke gi oss adressen. Hva er det for slags service? Endelig fikk vi hjelp av en vettug respsjonist, og vi kunne etter 1,5 times rot, sjekke inn. Vi hadde bestilt et romslig rom med stor balkong og ble tildelt et nærmest bøttekott med en ynkelig liten balkong. Kjøleskapet var som et svale/varmeskap, ingenting kunne kjøles ned der. jeg ba om å få et nytt rom, men da skulle du ha hørt. Nei, det var ikke mulig osv..
Elendig service av de som jobbet i resepsjonen hele veien. Det ble også forlangt 2!!! kreditkort ved innsjekk,som hun sa frøkna i respsjonen, som garanti. Er det alle som har 2 kreditkort? Jeg ga uttrykkelig beskjed om at vi mest sannsynlig skulle betale med et annet kort som min mann hadde(han var da ute for å parkere), og joda, det var helt ok. Men da vi kom og skulle sjekke ut, hadde de trukket hele beløpet på et av kortene, og det var ikke mulig å få det refundert og så betale med et annet kort. Dette gjorde oss rasende, nå fløt det virkelig over her. Jeg nevnte også at den behjelpelige resepsjonisten hadde spurt hva de kunne gjøre for oss som en liten godtgjørelse for alt tullet vi opplevde hvorpå jeg svarte at de kunne slå litt av på prisen for bøttekottet. MEN da kom det som nesten var det verste: de løy oss rett opp i ansiktet og sa at de hadde oppgradert rommet vårt!! Oppgradert? Det var nå vi selv som hadde bestilt denne type rom på deres nettsider, slettes ikke noe oppgradering fra Hotel Norge`*s side. Makan til frekke folk! Vi var sjeleglade da vi endelig kunne dra der i fra og aldri skal vi sette våre bein der igjen. Vi går tilbake til de andre hotellene vi bruker i Bergen. Og til sist: frokostsalen var en katastrofe så trangt som der var; vi stod tett i tett i kø i desse koronatider. Grei frokost, men elendig brødmat. Velg et annet hotel, folkens!

Takk, 88Berit88
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2021

Kjære Berit,

Takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss etter ditt opphold! Dette er med på å gjøre oss bedre!

Det er veldig leit å høre at oppholdet ditt ikke stod til din forventning. Dette er selvfølgelig ikke vår standard og vi vil undersøke dette nærmere for å unngå at dette skjer igjen.

Først og fremst er det veldig beklagelig at vi ikke fikk hjulpet dere over telefon og at det var problemer ved innsjekk. Vi svarer vanligvis raskt på telefon, så det er veldig leit at det var stor pågang når dere ringte og at dere ikke kom igjennom til oss. Det er også veldig leit å høre at det var utfordringer med å finne frem grunnet veiarbeid i Bergen sentrum.

Ellers er det veldig beklagelig å høre at det var problemer med deres bestilling. Vi har mange fornøyde gjester og jeg anser at det kanskje har skjedd en liten glipp ved deres bestilling. Kontakt oss gjerne direkte så kan vi undersøke hva som har skjedd da vi ikke har innsyn her på din bestilling.

Vi håper du hadde et greit opphold ellers, og håper at vi på tross av dette kan ønske deg tilbake en annen gang. Så skal vi gjøre vårt beste for å gi deg/dere en bedre opplevelse.

Vennlig hilsen,
Sivert og resten av teamet