3 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 186
Destinia.comUSD 187
Anmeldt 19. september 2021

Pent og stilig hotell. God seng og gode puter.
Veldig god frokost og fine lokaler. Vi reagerte derimot svært på at det var fryktelig mye folk til frokost. Lokalet passer dårlig til så mange mennesker, korona eller ei. Det var lange køer, tomt for kaffekopper/juice/vann etc, lite avstand og svært lite smittevennlig. Det var også vanskelig å finne ledige bord å spise på, selv om vi hadde booket tidspunkt på forhånd. I disse dager synes vi det er rart at det ikke er noen begrensninger på antall gjester det er lov til å ha i lokalene samtidig.

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Frooydis
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2021

Kjære Frooydis,

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere hotellet!

Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss, og at du synes hotellet er fint, beliggenheten bra og servicen likeså.

Det var leit å høre at frokostsallen var ikke som forventet , og at dette er langt ifra slik vi ønsker at gjester skal ha det her på hotellet.

Vi må be om forståelse for at vi gjør vårt beste for å ivareta smittereduserende tiltak som begrensning av antall gjester i frokosten, men det skjer av og til at gjestene endrer planer etter de har avtalt tid til frokost til respsjon ved innsjekk.

Vi setter pris på deres tilbakemelding, og håper vi kan vise oss fra vår beste side ved en senere anledning.

Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,
Shaima og resten av hotell-teamet.

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Unik beliggenhet og flott interiør. Men det flotte interiører veier ikke opp for den dårlig servicen i lobbyen ved innsjekk. Tok lang tid før noen kom og betjente meg. Det bør alltid stå en person i skranken. Jeg måtte vente hver gang jeg skulle henvende meg der på betjeningen som oppholdt seg bak veggen. Fikk et rom med altan og flott utsikt, men det hjelper ikke når rommet ikke er skikkelig rengjort. Fant en negl på kanten av sengen (!) Flekkete puff ved siden av sengen. Flekker på bordet på altanen. Skikkelig uappetittlig. Men frokosten var veldig god og hotellet ligger perfekt plassert. Men det blir et annet hotell med høyere service- og renholdstandard neste gang jeg reiser til Bergen.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, hegeok
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Kjære Hege,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Vi beklager at ditt opphold hos oss ikke stod til forventningene. Vår fremste prioritet er at alle gjester er fornøyde med sitt opphold hos oss, derfor tar vi alle tilbakemeldinger til etteretning. Jeg vil ta din feedback videre til teamet slik at vi forhindrer at dette gjentar seg.

Anmeldt 22. august 2021

Når du sjekker inn på et velrenomert hotell forventer man å å bli tatt godt imot og på en smidig måte bli geleidet til rommet, punktum. Her ble det berre heilt feil med fullt parkeringshus, langt å kjøre for å finne parkering og lang ventekø foran resepsjonen. Du pisker opp stressnivået når du må springe inn fra gata pga full garasje for så å stå 10 min i kø før en kommer til resepsjonisten bare for å spørre kor en kan parkere. Gjesten foran meg hadde samme problem og var like frustrert og stressa. Dette kan fikses med å ansette en doorman ! Synd at en ikke kan benytte spa området da det var fullt dei neste 2 dagane. Vi kom på fredag og nede på spaet ble vi fortalt at det var fullbooka til mandag. Nede i bar/lobbyen var alle bord fulle så det einaste vi kunne få var utadørs på gata. Satt der litt før vi endte opp på Friday over gata som var kjempebra.
Det som drar opp er godt isolerte rom, beliggenhet og en fantastisk frokost. Men med mer bemanning og et hei eller et smil så hadde opplevelsen blitt bedre.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, oddkennethg2019
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2021

Kjære Odd Kenneth,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det er veldig hyggelig å høre at dere hadde likte rommene, beliggenheten og vår signaturfrokost.

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Skikkelig stilig og fresht hotell. Bra beliggenhet!
Bodde på rimeligste rom alternativ (Classic Double) og fikk et romslig rom med king size seng.
God seng! Liker at rommet har kjøleskap, strykebrett, strykejern, hårføner etc.
Fantastisk frokost <3

Minus:
Savner håndduk som kan brukes på gulvet etter dusjing.
Sentrumsnært hotell betyr bråk på kveld pga nærliggende utesteder.

Romtips: Enkelt med parkering i Kloster garasjen.
Takk, kamillakny
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Kjære Kamilla,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Det er veldig hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold og at rommet falt i smak.

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Synes dette hotellet ble for stort og upersonlig.Følte nesten de i resepsjonen var roboter. De andre scandic hotellene jeg har vært på har hatt en helt annet nærhet til oss som bor på hotellet.Her gikk alt på autopilot.Også et minus at vi kun hadde 30 min.på frokosten

Takk, 661sisseld

Kjære Sissel,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.

Mia & resten av teamet