4 personer ser på dette hotellet
Trip.com
ScandicHotels.comUSD 219
TraveluroUSD 339
Anmeldt 22. mars 2022 via mobile enheter

Fint hotell midt i sentrum av Bergen. Rommet var stort og rent. Kan være litt bråk fra gågata i helgen hvis rommet er mot byen. Veldig god frokost. Hotellet har også en populær nattklubb. Hadde rom med kingsize seng som var veldig god. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: mars 2022
Takk, 74-tattoo
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2022

Kjære gjest ,

Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss, og at du synes hotellet er fint, beliggenheten bra og servicen likeså.

Vi håper å se deg igjen snart!

Shaimaa og resten av Hotel Norge-teamet

Anmeldt 6. februar 2022 via mobile enheter

Vi fikk showpakke til jul, Kevin Vågenes på Ole Bull Scene og tre retters samt ro, med frokost på Scandic Hotell Norge.
Har vært mange ganger på dette hotellet før, og det er helt ugjenkjennelig etter oppussing.
Helt nydelig opplevelse å komme opp rulletrappen og se en stooor sol på toppenmeget hyggelig personale, både i resepsjonen og på restaurant Nova.
Rommet var ryddig og rent, fint og moderne innredet, stort flott bad.
Tre retters på kvelden var absolutt en smaksopplevelse, tror knapt vi har opplevd en mer velsmakende og mør biff.
Frokosten morgenen etter er jo en historie for seg med et utall av valgmuligheter, tror ikke jeg har sett en sånn variert buffe før.
Hotellet anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: januar 2022
Takk, 709rita
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2022

Kjære Rita,

Takk for at du tok deg tid til å vurdere Hotel Norge by Scandic! og at du deler din opplevelse med oss.

Det er veldig hyggelig å høre at du hadde et fint opphold og at det var et minneverdig opphold.

Vi håper å se deg igjen snart!

Med vennlig hislen,

Shaima og resten av Hotel Norge teamet

Anmeldt 3. februar 2022 via mobile enheter

Ikke veldig god luft på rommet, men ettersom det ligger i en av byens mest trafikkerte og bråkete områder kan man ikke ta opp vinduet eller gjøre noe med det uten å puste inn eksos og høre bråket helgen medbringer. Laber kundeservice og frokosten var kun god om du spiser når serveringen begynner. Anbefales ikke for småbarnsfamilier eller om man ønsker en avslappende helg.

Romtips: Anbefales ikke for familier eller om man ønsker å koble av en helg.
Dato for oppholdet: januar 2022
Takk, st_len2017
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. februar 2022

Kjære gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive tilbakemelding, det setter vi stor pris på!

Det var leit å høre at ditt opphold hos oss ikke svarte til forventningene. Jeg vil ta tilbakemeldingen din videre til teamet vårt.

Takk for at du ga oss beskjed og gir oss muligheten til å forbedre oss i fremtiden.

Hotellets beliggenhet er i hjertet av Bergen sentrum, men vi har ulike sider av hotellrommet. Vi har innvendige rom som er helt stille og utvendige rom som vender mot gaten hvor det kan være støy. Alle rom har ventilasjon og termostat slik at gjesten kan endre romtemperaturen etter behov.

Vi anbefaler at du tar kontakt for neste opphold slik at vi kan sikre at du får det rommet som passer dine ønsker.

Siden åpningen har vi vært et ikon og et av Bergens mest fremtredende hoteller. Og med det følger et stort ansvar for å levere eksepsjonell service på alle punkter.

Vi håper at vi kan få muligheten til å ønske deg tilbake.

Med vennlig hilsen,

Shaima og resten av hoyellet-tamet.

Anmeldt 2. januar 2022

Etter en middag på Cafe Norge, mandag kveld, 6 desember 2021 ble jeg alvorlig matforgiftet etter å ha spist pepperkrabbe til hovedrett. Da jeg gjorde hotellet oppmerksom på det samme fikk jeg en arrogant tilbakemelding at dette ikke var mulig. Dette er selvfølgelig en mulighet.

Men ellers hadde vi en hygg

Dato for oppholdet: desember 2021
Takk, olekraa2018
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2022

Kjære Olekraa2018,

Tusen takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Det var trist å høre at du hadde en slik opplevelse og håper du har det bra nå.

Hotellets restaurant har siden vi åpnet vært et ikon for Bergen. Vi har mange gjester som spiser hver dag siden vi åpnet i 2018 og vi har ikke fått en slik tilbakemelding før.

Vår fremste prioritet er at alle gjester skal ha en hyggelig opplevelse , derfor tar vi all kritikk til etterretning. Jeg har tatt videre din tilbakemeldingen til hotell teamet for å nøste opp i det .

Takk for at du gir beskjed og vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,

Shaima og resten av hotell-teamet

Anmeldt 29. november 2021

Jeg har bodd på dette hotellet i mange år og var spendt på hvordan det var etter en stor ombygging.1ste.og 2ndre etasje var fine.Når vi sjekket inn fikk vi rom (tror det var) 898 og aldri har jeg blitt så skuffet.Ikke kleskap men en hylle med 4 kleshengere og videre hyller mot badet der vi kunne legge skjorter o.l.Badet var fint.Dobbelr rom men bare en stol ? Ned til resepsjonen i gjen for å klage på størrelse og ville ha et større rom.Fikk da et hjørnerom som virket større men bakdelen her var at det lå tvers over Skipperstuen med høy musikk Fredags kvelden.Frokost salen er stor med godt utvalg.
Jeg har vert i ca.100 land og ca.1000 byer så det har blitt endel hotell overnattinger men aldri har jeg blitt tilbudt så små rom.Skuffende.Misfornøyd.
Dette er ikke det perfekte hotellet for meg lenger.

Takk, Kjell N
Hotel Norge, Guest Services / Front Office på Hotel Norge by Scandic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2021

Kjære Kjell,

Tusen takk for tilbakemeldingen, vi setter stor pris på det. Bare på denne måten kan vi bli bedre.

Å sikre at våre gjester får en god opplevelse er vår første prioritet, og derfor tar vi alle tilbakemeldinger til etterretning.
På Scandic.hotels nettside har vi rom i ulike størrelser og prisklasser for å møte ulike gjestens behov.

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning, og håper at vi klarer å rette opp ditt inntrykk etter siste opphold.

Dersom det er noe vi kan være behjelpelig med vennligst ta kontakt. Vi vil gjerne sikre at du får et hyggelig og minneverdig opphold.

Med vennlig hilsen,
Shaima og resten av teamet