“Bergens beste pizza og kuleste restaurant”
Anmeldelse av Hoggorm

Hoggorm
Vurdert som nr. 120 av 473 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde 2 forskjellige pizzaer, 1 hvit og 1 rød. Fantastisk gode! Restauranten er ganske røff og kul. De ansatte burde sendes på service kurs.

1  Takk, Remi_1993

Anmeldt 30. september 2018

Fantastisk sted! Bra belysning og gjennomført stil- enkelt med stilfint. Pizzaen var også veldig god. De spilte også mye bra musikk, men lydnivået var litt høyt for vår smak. De små sausene vi fikk var like smakfulle, alt fra mild sødme til sterk og markant, de løftet de allerede gode pizzaene høyre opp. Hyggelig betjening og glimrende atmosfære. Kommer ikke på noe å klage på annet enn at temperaturen i rommet var litt lav. Men vi kommer definitivt tilbake og skal huske å ta med oss noe varmere tøy,

1  Takk, Henriette L
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Hoggorm er en trendy og kul plass. God atmosfære som passer bra for kompisgjengen eller på date. Det serveres enkel men god pizza. Dyrt men det koster å være kul. Øl på mugge gir også pluss poeng.

Takk, thehero2019
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig og innbydende lokale. Veldig gode hvite pizzaer, men minus for å bare ha en type øl på tapp. Servitørene burde bli litt blidere.

2  Takk, RikkeAPM
Anmeldt 5. september 2018

Hipster sted med ok pizza. Knall gode sauser!!!! Ikke særlig med utvalg av øl. Fant ikke utvalget av øl i menyene på bordet i det hele tatt. På forespørsel om det hadde noe spennende å drikke til en var svaret: Ja.

Mulig jeg traff de 2 i baren på en dårlig dag. Det sprutet hverken av arbeidsglede eller humør.

De solgte flasker med vin, men vinkjølere hadde de ikke. Pluss for å ordne en gourmet 1/6 fra kjøkkenet med is. Det var peaken på kvelden.

Dato for besøk: august 2018
3  Takk, Steinar G

Reisende som så på Hoggorm, så også på

Har du vært i Hoggorm? Del dine erfaringer!