“God pizza ”

Vurdert som nr. 120 av 479 Restauranter i Bergen
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Sprø bunn og spennende ingredienser. Vi bestilte 4 forskjellige pizzaer: grønnkål, ananas, spicy pølser og capicola skinke. Det smakte godt.

2  Takk, 354tingh

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Digg pizza! Vi spiste Ananas & bacon og Vulkan & chipotle, begge var veldig gode. Betjeningen var imøtekommende, maten kom fort, og lokalene var trivelige.

1  Takk, sojosss
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Svært annerledes pizza enn hva vi er vant til! Menyen roterer ofte, så her er det mulig å komme tilbake for en ny smaksopplevelse! Vi bestilte bestselgeren bacon og ananas, Lises tre oster og vulkanen. Alle tre kan anbefales på det sterkeste, særlig bacon og ananas. De hadde en stor drikkemeny og man bestilte i baren. Lokalet var hyggelig og servitørene var svært vennlige. Eksta pluss for sausene!

1  Takk, matildawoldd
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Jeg likte pizzan hær svært gott, valgte en variant med italiensk skinke, tyn o fin bunn, precis som jeg liker det. Veldigt trivelig service og ett bra utbud på drikkevarer.. Helt klart vært turen, va veldog mye folk denne fredag ettermiddag så va tur jeg dær når det åpnet. Kommer garantert tilbaka gøy att dem og hade ostron og.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 79mattiasf
Anmeldt 22. mai 2020 via mobile enheter

Det var en ekstremt imøtekommende betjening som informert oss om at det ville ta 40 minutter å få pizzaene vi hadde bestilt. Det var i utgangspunktet ikke et problem. Vi hadde aldri spiste her tidligere å så frem til de nye smakene. Etter vel 1,5 timer så spør vi hvor pizzaene våre blir av. I forskrekkelse oppdager de at det har skjedd en glipp å vi er «glemt». I løp av de neste ti minuttene har vi pizzaene på bordet å pengene for mat igjen. Maten var kjempe god og når uhellet først var ute er jeg imponert over hvor profesjonelt de løste dette.

Takk for god mat og service.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Erik S

Reisende som så på Hoggorm, så også på

Har du vært i Hoggorm? Del dine erfaringer!